Ogłoszenie numer: 5036466, z dnia 2021-07-20
DYREKTOR ZARZĄDU BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH
JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ
przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie
ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
( 45) Samodzielny referent w Dziale Finansowym
1 ETAT
Samodzielny referent w Dziale Finansowym
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
Zakres zadań na stanowisku:
-
Ewidencja przychodów i kosztów.
-
Sporządzanie przelewów.
-
Księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, uzgadnianie kont rozrachunkowych z dostawcami i odbiorcami .
-
Księgowanie wyciągów bankowych
-
Księgowanie zaliczek, funduszu remontowego, zaliczek oraz uzgadnianie kont wspólnot mieszkaniowych.
Warunki pracy na stanowisku
-
Podstawowy system czasu pracy, praca siedząca przy monitorze ekranowym, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%
Wymagania
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy ogólnego
-
Staż pracy w księgowości co najmniej 2 lata
-
kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku:
- znajomość przepisów podatkowych, w szczególności. Ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. 2020 poz. 106 ze zm.), ustawy z dnia 29.09.1994r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. 2021, poz.217 ) oraz Obwieszczenia Ministra Finansów z 3.02.2020 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej( Dz.U. 2020 poz. 342)
- dobra znajomość obsługi komputera – pakiet Office oraz programów finansowo-księgowych i czynszowych, a w szczególności systemu papirus SQL
Wymagania dodatkowe:
-
Znajomość księgowości budżetowej, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, systematyczność.
Wymagane dokumenty:
1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
2. List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem,
3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
5. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach ( kursy, szkolenia),
6.Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy,
7. Oświadczenie kandydata potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego ( poświadczone własnoręcznym podpisem),
8. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, poświadczone własnoręcznym podpisem,
9. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, poświadczone własnoręcznym podpisem.
10. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez ZBiLK. Jednocześnie oświadczam, ze udzielam zgody dobrowolnie oraz ze zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie.,poświadczone własnoręcznym podpisem.