Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Specjalista ds. administracyjnych dla ATOS (z j. niemieckim)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Jako zespół jesteśmy na samym początku wspólnej drogi co sprawia, że poszukujemy osób doświadczonych w zakresie planowania i administracji, które razem z nami będą odpowiedzialne za odpowiednią komunikację, organizację i współpracę, aby stworzyć zgrany zespół. Zakres...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    DACHSER Sp. z o.o.   Dołuje, Stobno 65    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    Praca.pl   Dołuje    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zadania: przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji do systemu telefoniczna i mailowa obsługa klienta obsługa dokumentacji celnej współpraca z innymi działami i oddziałami dbanie o wysoki poziom jakości usług
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: przegląd i aktualizacja Księgi Jakości oraz procedur organizacyjnych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących” oraz wymaganiami dokumentów Polskiego Centrum Akredytacji; prowadzenie...
  • Specjalista w dziale jakości

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: Aktualizacja Księgi Jakości i procedur zgodnie z PN-EN ISO/IEC 17025 oraz PCA; Ewidencjonowanie wyników w laboratoryjnych systemach zarządzania; Gromadzenie opinii klientów i informowanie o usługach laboratorium;
  • Pracownik Działu Przygotowania Produkcji

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Wiązowna, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    2 godz.
    Zadania Prowadzenie ewidencji odzieży w magazynie, Typowanie odzieży do naprawy oraz dokonywanie drobnych przeróbek, Realizacja zamówień (prawidłowe oznakowywanie i pakowanie odzieży do klienta), Odbiór dostaw odzieży z naszego Magazynu Centralnego, Sprawdzanie zgodności ilościowych i...
  • Referent ds. kadrowych i biurowych

    ALKAZ Plastics S.A.   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych; Przygotowywanie i prowadzenie akt osobowych pracowników; Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, w tym pracowników różnych...
  • Pracownik ds. fakturowania i rozliczeń w firmie transportowej

    AZONIK sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków: Wystawianie faktur: Wdrażanie procesu wystawiania faktur oraz dbanie o ich terminową i poprawną emisję. Uzgadnianie i weryfikacja danych: Dokładna weryfikacja i porównywanie danych, zarówno finansowych, jak i operacyjnych, w celu zapewnienia zgodności i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Szczecin Referent Szczecin
Samodzielny referent w Dziale Finansowym

Samodzielny referent w Dziale Finansowym

ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH
Szczecin
specjalista mid / senior
pełny etat
praca stacjonarna
1092 dni temu

Ogłoszenie numer: 5036466, z dnia 2021-07-20

DYREKTOR ZARZĄDU BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH

JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ

przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie

ogłasza

nabór na wolne stanowisko urzędnicze

( 45) Samodzielny referent w Dziale Finansowym

1 ETAT

Samodzielny referent w Dziale Finansowym

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

Zakres zadań na stanowisku:

  1. Ewidencja przychodów i kosztów.

  2. Sporządzanie przelewów.

  3. Księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, uzgadnianie kont rozrachunkowych z dostawcami i odbiorcami .

  4. Księgowanie wyciągów bankowych

  5. Księgowanie zaliczek, funduszu remontowego, zaliczek oraz uzgadnianie kont wspólnot mieszkaniowych.

Warunki pracy na stanowisku

  1. Podstawowy system czasu pracy, praca siedząca przy monitorze ekranowym, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. pełna zdolność do czynności prawych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  4. nieposzlakowana opinia,

  5. wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy ogólnego

  6. Staż pracy w księgowości co najmniej 2 lata

  7. kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku:

-  znajomość przepisów podatkowych, w szczególności. Ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. 2020 poz. 106 ze zm.), ustawy z dnia 29.09.1994r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. 2021, poz.217 ) oraz Obwieszczenia Ministra Finansów z 3.02.2020 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej( Dz.U. 2020 poz. 342)

- dobra znajomość obsługi komputera – pakiet Office oraz programów finansowo-księgowych i czynszowych, a w szczególności systemu papirus SQL

Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość księgowości budżetowej, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, systematyczność.

Wymagane dokumenty:

1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),

2. List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem,

3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,

4. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),

5. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach ( kursy, szkolenia),

6.Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy,

7. Oświadczenie kandydata potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego ( poświadczone własnoręcznym podpisem),

8. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, poświadczone własnoręcznym podpisem,

9. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, poświadczone własnoręcznym podpisem.

10. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez ZBiLK. Jednocześnie oświadczam, ze udzielam zgody dobrowolnie oraz ze zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie.,poświadczone własnoręcznym podpisem.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest samorządową jednostką budżetową Gminy Miasto Szczecin powołaną Uchwałą Rady Miasta Szczecin.

Siedziba mieści się w Szczecinie, przy ul. Mariackiej 25, obszar działalności to miasto Szczecin.

Przedmiotem działalności jest wykonywanie zadań w zakresie gospodarowania nieruchomościami (lokale mieszkalne, lokale użytkowe, garaże), w szczególności zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa oraz Gminy Miasto Szczecin.

Zarządzanie zasobami nieruchomości polega na wykonywaniu funkcji właścicielskich, z wyłączeniem zbywania nieruchomości.

ZBiLK działa na podstawie statutu.

Pracownicy ZBiLK posiadają status pracowników samorządowych.

Podobne oferty

  • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Specjalista ds. administracyjnych dla ATOS (z j. niemieckim)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Jako zespół jesteśmy na samym początku wspólnej drogi co sprawia, że poszukujemy osób doświadczonych w zakresie planowania i administracji, które razem z nami będą odpowiedzialne za odpowiednią komunikację, organizację i współpracę, aby stworzyć zgrany zespół. Zakres...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    DACHSER Sp. z o.o.   Dołuje, Stobno 65    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    Praca.pl   Dołuje    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zadania: przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji do systemu telefoniczna i mailowa obsługa klienta obsługa dokumentacji celnej współpraca z innymi działami i oddziałami dbanie o wysoki poziom jakości usług
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: przegląd i aktualizacja Księgi Jakości oraz procedur organizacyjnych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących” oraz wymaganiami dokumentów Polskiego Centrum Akredytacji; prowadzenie...
  • Specjalista w dziale jakości

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: Aktualizacja Księgi Jakości i procedur zgodnie z PN-EN ISO/IEC 17025 oraz PCA; Ewidencjonowanie wyników w laboratoryjnych systemach zarządzania; Gromadzenie opinii klientów i informowanie o usługach laboratorium;
  • Pracownik Działu Przygotowania Produkcji

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Wiązowna, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    2 godz.
    Zadania Prowadzenie ewidencji odzieży w magazynie, Typowanie odzieży do naprawy oraz dokonywanie drobnych przeróbek, Realizacja zamówień (prawidłowe oznakowywanie i pakowanie odzieży do klienta), Odbiór dostaw odzieży z naszego Magazynu Centralnego, Sprawdzanie zgodności ilościowych i...
  • Referent ds. kadrowych i biurowych

    ALKAZ Plastics S.A.   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych; Przygotowywanie i prowadzenie akt osobowych pracowników; Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, w tym pracowników różnych...
  • Pracownik ds. fakturowania i rozliczeń w firmie transportowej

    AZONIK sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków: Wystawianie faktur: Wdrażanie procesu wystawiania faktur oraz dbanie o ich terminową i poprawną emisję. Uzgadnianie i weryfikacja danych: Dokładna weryfikacja i porównywanie danych, zarówno finansowych, jak i operacyjnych, w celu zapewnienia zgodności i...