Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Inspektor ds. Rejestracji (z językiem chińskim)

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zadania: obsługa procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami, obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,...
  • Młodszy Specjalista ds. Procesów Certyfikacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Obsługa procesów wydawania i unieważniania certyfikatów zgodnie z wymogami prawa i procedurami firmy. Zarządzanie korespondencją elektroniczną i papierową dotyczącą wniosków certyfikacyjnych. Weryfikacja dokumentów i tożsamości klientów. Prowadzenie linii telefonicznej do spraw...
  • Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Koszalin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Wsparcie pracowników technicznych - obsługa administracyjna działu technicznego. Obsługa Klienta. Prowadzenie ewidencji urządzeń. Realizacja zadań z zakresu portalu dla Klientów UDT. Archiwizacja dokumentacji.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Koszalin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    13 dni
    Wsparcie administracyjne dla działu technicznego; Obsługa klienta; Prowadzenie ewidencji Archiwizacja dokumentacji;
  • Samodzielny referent ds. kształcenia podyplomowego

    Uniwersytet Medyczny w Łodzi   Łódź    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Centrum Kształcenia Podyplomowego Pracownik zatrudniony na tym stanowisku to osoba, która: przygotowuje wnioski i dokumenty niezbędne do otwarcia nowych kierunków studiów i specjalizacji, przeprowadza proces naboru (ogłoszenie, akcja promocyjna, kompletowanie dokumentów, informowanie...
  • Specjalista ds. Administracji

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Przygotowanie wniosków i dokumentów dla nowych kierunków i specjalizacji. Koordynowanie procesu naboru: ogłoszenia, kampanie promocyjne, dokumentacja, informowanie jednostek, organizacja komisji rekrutacyjnej. Planowanie kształcenia dla kursów i studiów podyplomowych. Aktualizacja danych...
  • Pracownik ds. Administracji

    AYP Sp. z o.o.   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Co będzie należeć do Twoich obowiązków? Obsługa administracyjna i stały kontakt z klientami przy projektach związanych z dofinansowaniem; Uzupełnienie wniosków pod dofinansowanie; Codzienny kontakt z urzędami oraz partnerami współpracującymi przy projektach; Kontakt z instytucjami...
  • Referent ds. analiz i windykacji

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków analiza i optymalizacja procesów wspierających windykację należności, przygotowywanie raportów dotyczących stanu należności oraz efektywności działań windykacyjnych, odpowiedzialność za poprawność i ciągłość raportowania w przypisanym obszarze,...
  • Referent ds. Rekrutacji na Studia Prowadzone w Języku Angielskim

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: bieżący kontakt z kandydatami w celu procedowania dokumentacji rekrutacyjnej (forma: spotkania bezpośrednie, spotkania on-line, kontakt telefoniczny i mailowy w języku angielskim), obsługa administracyjna kandydatów na studia...
  • Fakturzystka / Fakturzysta

    Lewiatan - P.H.U. Zachęta sp. z o.o. sp.k.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Wystawianie faktur sprzedaży i zakupu; Weryfikacja poprawności dokumentów księgowych; Wprowadzanie danych do systemu; Współpraca z działem księgowości oraz dostawcami; Archiwizacja dokumentów;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Szczecin Referent Szczecin
Samodzielny Referent w Dziale Czynsze Media

Samodzielny Referent w Dziale Czynsze Media

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
Szczecin
specjalista mid / senior / ekspert
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
218 dni temu

DYREKTOR ZARZĄDU BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH

JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ

przy ul. Mariackiej 25 W Szczecinie

ogłasza

nabór na wolne stanowisko urzędnicze

(53) Samodzielny Referent w Dziale Czynsze Media – 1 etat (umowa na zastępstwo)

Samodzielny Referent w Dziale Czynsze Media
Miejsce pracy: Szczecin

Zakres zadań na stanowisku:

  • Prowadzenie rejestru wszelkiej korespondencji, otrzymywanej od interesantów w programie Papirus.
  • Prowadzenie rejestru faktur w programie Papirus.
  • Obsługa interesantów.
  • Potwierdzanie pod względem merytorycznym faktur od dostawców oraz analiza wykazywanego w fakturach zużycia mediów na poszczególnych budynkach gminnych i wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez ZBiLK.
  • Prowadzenie ewidencji wodomierzy indywidualnych; przyjmowanie protokołów odbioru wodomierzy od działów technicznych, oraz pisemnej informacji do odpowiednich zarządców wspólnot mieszkaniowych.
  • Samodzielne rozliczanie kosztów dostawy wody i odprowadzenia ścieków oraz kosztów wywozu nieczystości stałych dla budynków 100% Gminy i wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez ZBiLK w programie komputerowym.
  • Rozliczanie kosztów dostawy ciepła do budynków 100% Gminy i wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez ZBiLK.
  • Rozliczanie kosztów dostawy mediów przypadających dla mieszkań komunalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych na podstawie dokumentów otrzymanych od zarządców.
  • Przygotowywanie i przekazywanie informacji o wysokości zaliczek i zmian najemców, niezbędnych do prawidłowego rozliczenia przez specjalistyczne firmy kosztów centralnego ogrzewania (wg podzielników) dla budynków 100% Gminy, wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez ZBiLK oraz dla poszczególnych zarządców wspólnot.
  • Sprawdzanie zgodności zaliczek za media naliczonych w programach czynszowych z zaliczkami wykazanymi na indywidualnych rozliczeniach dla najemców, otrzymywanych od zarządców wspólnot mieszkaniowych, zaksięgowania not i wysłanie zawiadomień do najemców.
  • Współpraca z zarządcami w zakresie rozliczania mediów: zestawienia ilości osób, powierzchni grzewczej, zaliczek za dany okres rozliczeniowy itp.
  • Terminowe udzielanie pisemnej odpowiedzi na otrzymaną korespondencję lub pozytywne załatwianie spraw skierowanych przez interesanta, bez obowiązku udzielania odpowiedzi pisemnej.
  • Przyjmowanie interesantów – udzielanie fachowych wyjaśnień w zakresie rozliczeń wszystkich mediów w zasobach Gminy oraz budynkach wspólnot mieszkaniowych.
  • Sporządzanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (DOP) oraz załączników do deklaracji (ZOP) oraz korekt z tym związanych dla budynków 100% Gminy oraz wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez ZBiLK.
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora ZBiLK lub bezpośredniego przełożonego.
Warunki pracy na stanowisku
  • Podstawowy system czasu pracy, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy.
  • Praca przy monitorze ekranowym.
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagania niezbędne:
  • Obywatelstwo polskie.
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Nieposzlakowana opinia
  • Wykształcenie średnie i co najmniej 4 lata ogólnego stażu pracy lub wyższe i 1 rok ogólnego stażu pracy.
  • Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku:
    • znajomość obsługi komputera
Wymagania pożądane:
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w warunkach stresowych, pod presją czasu, dyspozycyjność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty:
  • Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).
  • List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem.
  • Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
  • Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach (kursy, szkolenia).
  • Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy.
  • Oświadczenie kandydata (poświadczone własnoręcznym podpisem) potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego.
  • Oświadczenie kandydata, że nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (poświadczone własnoręcznym podpisem).
  • Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, poświadczone własnoręcznym podpisem.
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez ZBiLK. Jednocześnie oświadczenie, ze udziela zgody dobrowolnie oraz ze został/a poinformowany/a o przysługującym prawie dostępu do treści danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie (poświadczone własnoręcznym podpisem).
  • Oświadczenie kandydata załącznik nr 1 – dostępny do pobrania na stronie internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w zakładce” Zgłoś naruszenie”.
KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13, 14 i 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L. 2016, Nr 119, s. 1), dalej RODO− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin będzie Administratorem Pani/Pana danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym Pani/Pan może skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@zbilk.szczecin.pl lub listownie na adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin
III. Cele i podstawy przetwarzania Określono cele przetwarzania Pani/Pana danych. Jako Administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy o pracę (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a i b oraz f RODO). Pani/Pana dane na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane są w oparciu o przepisy prawa (w szczególności Kodeksu pracy i/lub innych przepisów szczególnych).
IV. Kategorie przetwarzanych danych osobowych W Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie przetwarzane są dane osobowe wrażliwe oraz dane osobowe niewrażliwe w zależności od celu i podstawy przetwarzania.
V. Źródło pochodzenia danych osobowych Dane osobowe pozyskane są od interesantów, osób trzecich i innych organów oraz instytucji publicznych na potrzeby prowadzonej sprawy.
VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; d) prawo do cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a lub art. 9 ust. 2 lit a RODO; e) prawo do przenoszenia danych; f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VII. Prawo do sprzeciwu W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
VIII. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa umowy powierzenia przetwarzania danych lub innego instrumentu prawnego. Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
IX. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z odrębnych przepisów - tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w ofercie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji, w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania. W tym celu Administrator będzie przetwarzać dane osobowe w oparciu o swój prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
X. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Podanie danych jest konieczne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne z przepisami zatrudnianie pracownika w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych z siedzibą w Szczecinie oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez Administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody.
XI. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu ta-kich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych.
XII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest samorządową jednostką budżetową Gminy Miasto Szczecin powołaną Uchwałą Rady Miasta Szczecin.

Siedziba mieści się w Szczecinie, przy ul. Mariackiej 25, obszar działalności to miasto Szczecin.

Przedmiotem działalności jest wykonywanie zadań w zakresie gospodarowania nieruchomościami (lokale mieszkalne, lokale użytkowe, garaże), w szczególności zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa oraz Gminy Miasto Szczecin.

Zarządzanie zasobami nieruchomości polega na wykonywaniu funkcji właścicielskich, z wyłączeniem zbywania nieruchomości.

ZBiLK działa na podstawie statutu.

Pracownicy ZBiLK posiadają status pracowników samorządowych.

Podobne oferty

  • Młodszy Inspektor ds. Rejestracji (z językiem chińskim)

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zadania: obsługa procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami, obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,...
  • Młodszy Specjalista ds. Procesów Certyfikacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Obsługa procesów wydawania i unieważniania certyfikatów zgodnie z wymogami prawa i procedurami firmy. Zarządzanie korespondencją elektroniczną i papierową dotyczącą wniosków certyfikacyjnych. Weryfikacja dokumentów i tożsamości klientów. Prowadzenie linii telefonicznej do spraw...
  • Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Koszalin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Wsparcie pracowników technicznych - obsługa administracyjna działu technicznego. Obsługa Klienta. Prowadzenie ewidencji urządzeń. Realizacja zadań z zakresu portalu dla Klientów UDT. Archiwizacja dokumentacji.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Koszalin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    13 dni
    Wsparcie administracyjne dla działu technicznego; Obsługa klienta; Prowadzenie ewidencji Archiwizacja dokumentacji;
  • Samodzielny referent ds. kształcenia podyplomowego

    Uniwersytet Medyczny w Łodzi   Łódź    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Centrum Kształcenia Podyplomowego Pracownik zatrudniony na tym stanowisku to osoba, która: przygotowuje wnioski i dokumenty niezbędne do otwarcia nowych kierunków studiów i specjalizacji, przeprowadza proces naboru (ogłoszenie, akcja promocyjna, kompletowanie dokumentów, informowanie...
  • Specjalista ds. Administracji

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Przygotowanie wniosków i dokumentów dla nowych kierunków i specjalizacji. Koordynowanie procesu naboru: ogłoszenia, kampanie promocyjne, dokumentacja, informowanie jednostek, organizacja komisji rekrutacyjnej. Planowanie kształcenia dla kursów i studiów podyplomowych. Aktualizacja danych...
  • Pracownik ds. Administracji

    AYP Sp. z o.o.   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Co będzie należeć do Twoich obowiązków? Obsługa administracyjna i stały kontakt z klientami przy projektach związanych z dofinansowaniem; Uzupełnienie wniosków pod dofinansowanie; Codzienny kontakt z urzędami oraz partnerami współpracującymi przy projektach; Kontakt z instytucjami...
  • Referent ds. analiz i windykacji

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków analiza i optymalizacja procesów wspierających windykację należności, przygotowywanie raportów dotyczących stanu należności oraz efektywności działań windykacyjnych, odpowiedzialność za poprawność i ciągłość raportowania w przypisanym obszarze,...
  • Referent ds. Rekrutacji na Studia Prowadzone w Języku Angielskim

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: bieżący kontakt z kandydatami w celu procedowania dokumentacji rekrutacyjnej (forma: spotkania bezpośrednie, spotkania on-line, kontakt telefoniczny i mailowy w języku angielskim), obsługa administracyjna kandydatów na studia...
  • Fakturzystka / Fakturzysta

    Lewiatan - P.H.U. Zachęta sp. z o.o. sp.k.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Wystawianie faktur sprzedaży i zakupu; Weryfikacja poprawności dokumentów księgowych; Wprowadzanie danych do systemu; Współpraca z działem księgowości oraz dostawcami; Archiwizacja dokumentów;
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379