Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Specjalista ds. administracyjnych dla ATOS (z j. niemieckim)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Jako zespół jesteśmy na samym początku wspólnej drogi co sprawia, że poszukujemy osób doświadczonych w zakresie planowania i administracji, które razem z nami będą odpowiedzialne za odpowiednią komunikację, organizację i współpracę, aby stworzyć zgrany zespół. Zakres...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    DACHSER Sp. z o.o.   Dołuje, Stobno 65    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    Praca.pl   Dołuje    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zadania: przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji do systemu telefoniczna i mailowa obsługa klienta obsługa dokumentacji celnej współpraca z innymi działami i oddziałami dbanie o wysoki poziom jakości usług
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: przegląd i aktualizacja Księgi Jakości oraz procedur organizacyjnych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących” oraz wymaganiami dokumentów Polskiego Centrum Akredytacji; prowadzenie...
  • Specjalista w dziale jakości

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: Aktualizacja Księgi Jakości i procedur zgodnie z PN-EN ISO/IEC 17025 oraz PCA; Ewidencjonowanie wyników w laboratoryjnych systemach zarządzania; Gromadzenie opinii klientów i informowanie o usługach laboratorium;
  • Pracownik Działu Przygotowania Produkcji

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Wiązowna, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    2 godz.
    Zadania Prowadzenie ewidencji odzieży w magazynie, Typowanie odzieży do naprawy oraz dokonywanie drobnych przeróbek, Realizacja zamówień (prawidłowe oznakowywanie i pakowanie odzieży do klienta), Odbiór dostaw odzieży z naszego Magazynu Centralnego, Sprawdzanie zgodności ilościowych i...
  • Referent ds. kadrowych i biurowych

    ALKAZ Plastics S.A.   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych; Przygotowywanie i prowadzenie akt osobowych pracowników; Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, w tym pracowników różnych...
  • Pracownik ds. fakturowania i rozliczeń w firmie transportowej

    AZONIK sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków: Wystawianie faktur: Wdrażanie procesu wystawiania faktur oraz dbanie o ich terminową i poprawną emisję. Uzgadnianie i weryfikacja danych: Dokładna weryfikacja i porównywanie danych, zarówno finansowych, jak i operacyjnych, w celu zapewnienia zgodności i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Szczecin Referent Szczecin
Samodzielny Referent w Dziale Czynsze Media

Samodzielny Referent w Dziale Czynsze Media

ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH
Szczecin
specjalista mid / senior / ekspert
pełny etat
praca stacjonarna
815 dni temu

Ogłoszenie numer: 6795084, z dnia 2022-04-22

Dyrektor Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych

JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ

w Szczecinie przy ul. Mariackiej 25

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

(32) Samodzielny Referent w Dziale Czynsze Media – 3 etaty

 

Samodzielny Referent w Dziale Czynsze Media

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

Zakres zadań na stanowisku:

  • współpraca z pionem techniczno–eksploatacyjnym w zakresie działalności wynikającej z zajmowanego stanowiska,
  • prowadzenie dla każdego lokalu teczki czynszowej zawierającej pełne informacje o lokalu, użytkownikach oraz wszelką korespondencję i dokumenty związane z obsługą czynszu (umowa najmu, wymiary czynszowe, itp.) powiadomienie w formie pisemnej, użytkowników o zmianie czynszów i innych opłat z zachowaniem odpowiedniego wyprzedzenia czasowego,
  • bieżące nanoszenie wszelkich zmian na kartach ewidencyjnych lokali w programie komputerowym. Systematyczna weryfikacja kart lokali mieszkalnych pod kątem trwania umów oraz zmiana tych kart zgodnie z obowiązującym w ZSI słownikiem,
  • przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do zawarcia umowy (oraz jej aneksowania), oraz do dokonania zamian lokali,
  • naliczanie użytkownikom zasobu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa czynszów i innych opłat ich obciążających,
  • naliczanie przy zajmowaniu i po zwolnieniu lokalu kaucji zabezpieczającej,
  • przygotowywanie kompletu dokumentów wymaganych przy zamianie lokali w ramach zasobu lub współdziałanie w tym zakresie z zarządcami innych zasobów lub pracownikami innego działu,
  • przygotowywanie kompletu dokumentów dotyczących regulacji stanów prawnych,
  • księgowanie wpłat wnoszonych przez użytkowników na indywidualnych kontach,
  • sporządzanie i archiwizowanie faktur i innych dokumentów księgowych użytkownikom zasobu,
  • wydawanie zaświadczeń i potwierdzenia wszelkich informacji dotyczących wnioskodawcy,
  • terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdawczości na potrzeby GUS,
  • sporządzanie załączników dotyczących lokali Gminy we wspólnotach pod rachunki wystawiane przez zarządców wspólnot mieszkaniowych,
  • dostarczanie do Działu Finansowego sprawozdania czynszowego za miesiąc poprzedni,
  • bieżące prowadzenie (również w drodze elektronicznej) rejestrów,
  • udzielanie pisemnych odpowiedzi na otrzymaną korespondencję,
  • rozpatrywanie wniosków o udzielenie obniżki czynszu,
  • prowadzenie rejestru wszelkiej korespondencji, otrzymywanej od interesanów w programie Papirus,
  • prowadzenie rejestru faktur w programie Papirus
  • kopertowanie i dostarczanie do Urzędu Pocztowego bieżącej korespondencji oraz prowadzenie odpowiedniego rejestru,
  • archiwizowanie wszelkiej korespondencji poprzez uzupełnianie właściwymi dokumentami teczek czynszowych lokali mieszkalnych,
  • rozpatrywanie skarg i wniosków, udzielanie odpowiedzi na skargi wpływające do Działu Czynsze Media,
  • dokonywanie rozliczeń środków wydatkowanych na eksploatację zarządzanego zasobu,na podstawie prowadzonej analizy podejmowanie działań zmierzających do minimalizowania kosztów,
  • sporządzanie w miesięcznych okresach not księgowych z tytułu :
    • wnoszonej zaliczki na utrzymanie nieruchomości wspólnej wraz z dokonaniem ewentualnych korekt,
    • środków finansowych wnoszonych na fundusz remontowy, zgodnie z podjętymi uchwałami wspólnot mieszkaniowych,
    • zaliczek za media wnoszonych do wspólnoty mieszkaniowej,
  • obsługa interesantów, w tym:
    • udzielanie wyczerpujących informacji użytkownikom na temat zmian czynszu i opłat związanych z użytkowaniem lokalu,
    • przygotowywanie i doręczanie użytkownikom książeczek czynszowych, na wniosek użytkownika wydawanie zaświadczeń i potwierdzanie wniosków, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wydania decyzji w sprawie dodatku mieszkaniowego,
    • obsługa najemców wyrażających chęć nabycia lokalu komunalnego, sporządzanie zaświadczeń do wykupu lokalu,
    • udział w pozostałych czynnościach wykonywanych przez DCM.

Wymagania

Warunki pracy na stanowisku:

Podstawowy system czasu pracy, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy

Praca przy monitorze ekranowym.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%

 

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • nieposzlakowana opinia
  • wykształcenie średnie i co najmniej 4 lata stażu pracy ogólnego lub wyższe i co najmniej 3 lat stażu pracy ogólnego
  • kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku:
    • znajomość obsługi komputera

Wymagania pożądane (mile widziane):

  • Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w warunkach stresowych, pod presją czasu, dyspozycyjność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty:

  • Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).
  • List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem.
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
  • Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach ( kursy, szkolenia).
  • Oświadczenie kandydata potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego (poświadczone własnoręcznym podpisem).
  • Oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (poświadczone własnoręcznym podpisem).
  • Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (poświadczone własnoręcznym podpisem)
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez ZBiLK. Jednocześnie oświadczam, ze udzielam zgody dobrowolnie oraz ze zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie (poświadczone własnoręcznym podpisem).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest samorządową jednostką budżetową Gminy Miasto Szczecin powołaną Uchwałą Rady Miasta Szczecin.

Siedziba mieści się w Szczecinie, przy ul. Mariackiej 25, obszar działalności to miasto Szczecin.

Przedmiotem działalności jest wykonywanie zadań w zakresie gospodarowania nieruchomościami (lokale mieszkalne, lokale użytkowe, garaże), w szczególności zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa oraz Gminy Miasto Szczecin.

Zarządzanie zasobami nieruchomości polega na wykonywaniu funkcji właścicielskich, z wyłączeniem zbywania nieruchomości.

ZBiLK działa na podstawie statutu.

Pracownicy ZBiLK posiadają status pracowników samorządowych.

Podobne oferty

  • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Specjalista ds. administracyjnych dla ATOS (z j. niemieckim)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Jako zespół jesteśmy na samym początku wspólnej drogi co sprawia, że poszukujemy osób doświadczonych w zakresie planowania i administracji, które razem z nami będą odpowiedzialne za odpowiednią komunikację, organizację i współpracę, aby stworzyć zgrany zespół. Zakres...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    DACHSER Sp. z o.o.   Dołuje, Stobno 65    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    Praca.pl   Dołuje    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zadania: przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji do systemu telefoniczna i mailowa obsługa klienta obsługa dokumentacji celnej współpraca z innymi działami i oddziałami dbanie o wysoki poziom jakości usług
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: przegląd i aktualizacja Księgi Jakości oraz procedur organizacyjnych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących” oraz wymaganiami dokumentów Polskiego Centrum Akredytacji; prowadzenie...
  • Specjalista w dziale jakości

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: Aktualizacja Księgi Jakości i procedur zgodnie z PN-EN ISO/IEC 17025 oraz PCA; Ewidencjonowanie wyników w laboratoryjnych systemach zarządzania; Gromadzenie opinii klientów i informowanie o usługach laboratorium;
  • Pracownik Działu Przygotowania Produkcji

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Wiązowna, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    2 godz.
    Zadania Prowadzenie ewidencji odzieży w magazynie, Typowanie odzieży do naprawy oraz dokonywanie drobnych przeróbek, Realizacja zamówień (prawidłowe oznakowywanie i pakowanie odzieży do klienta), Odbiór dostaw odzieży z naszego Magazynu Centralnego, Sprawdzanie zgodności ilościowych i...
  • Referent ds. kadrowych i biurowych

    ALKAZ Plastics S.A.   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych; Przygotowywanie i prowadzenie akt osobowych pracowników; Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, w tym pracowników różnych...
  • Pracownik ds. fakturowania i rozliczeń w firmie transportowej

    AZONIK sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków: Wystawianie faktur: Wdrażanie procesu wystawiania faktur oraz dbanie o ich terminową i poprawną emisję. Uzgadnianie i weryfikacja danych: Dokładna weryfikacja i porównywanie danych, zarówno finansowych, jak i operacyjnych, w celu zapewnienia zgodności i...