Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Dokumentalista w Archiwum

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Nazwa stanowiska: młodszy dokumentalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Przyjmowanie dokumentacji z jednostek organizacyjnych uczelni. Udzielanie instruktażu pracownikom uczelni w zakresie przygotowania i przekazywania dokumentacji do Archiwum. Obsługa...
  • Młodszy Specjalista ds. Umów

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Twoje zadania: Obsługa obiegu dokumentacji Klientów; Sporządzanie pism, metryczek i rejestracja obiegu dokumentów dotyczących danego Klienta; Weryfikacja kompletności załączonych dokumentów wysyłanych do Klienta oraz otrzymywanych od Klienta; Monitorowanie terminowości odsyłania przez...
  • Asystent / Asystentka ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    9 godz.
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystentka / Asystent w Zespole Postępowań Sądowych w Departamencie Prawnym

    VeloBank S.A.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego 2c    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa administracyjna Departamentu Prawnego. Pomoc w przygotowaniu oraz archiwizacji dokumentów. Koordynowanie procesu obiegu dokumentów i dbanie o terminowość ich wysyłki. Wsparcie radców prawnych w obsłudze bieżących spraw. Wprowadzanie danych do systemów.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Archiwista Wrocław
Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. archiwizacji

Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. archiwizacji

Politechnika Wrocławska
Wrocław
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
411 dni temu

Wydział Architektury Politechniki Wrocławskiej poszukuje osób na stanowisko:

Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. archiwizacji
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: SR/W1/52/2023
Opis stanowiska:

 

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie dokumentacji otrzymanej z jednostek administracji wydziału i przekazanie jej do Archiwum Uczelni.

 

Zakres obowiązków:
  • współpraca z jednostkami administracji wydziału i Archiwum Uczelni w zakresie prawidłowego postępowania z dokumentacją i przygotowania jej do przekazania do archiwum,
  • przejmowanie dokumentacji z jednostek administracyjnych wydziału i prowadzenie ewidencji,
  • brakowanie dokumentacji niearchiwalnej zgodnie z wymogami,
  • udzielanie konsultacji w zakresie postępowania z dokumentacją.
Wymagania:
  • wykształcenie co najmniej średnie,
  • mile widziane wykształcenie w specjalizacji archiwistyka i zarządzanie dokumentacją lub ukończony państwowy kurs archiwalny I stopnia,
  • znajomość przepisów archiwalnych i instrukcji kancelaryjnej,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • systematyczność i dokładność,
  • komunikatywność.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, z pensją zawsze na czas,
  • trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
  • pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe),
  • przestrzeganie zasady work-life balance (praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30),
  • atrakcyjny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (dofinansowanie kursów językowych i studiów, certyfikowanych szkoleń specjalistycznych, zajęcia sportowe),
  • możliwość zaangażowania w inicjatywy charytatywne i działania integracyjne (m.in. Bieg Rektora, Bieg Firmowy, Impreza Mikołajowa),
  • atrakcyjną lokalizację w centrum miasta.
Politechnika Wrocławska w procesie rekrutacji będzie przetwarzać dane osobowe a szczegółowe informacje o tym przetwarzaniu przedstawione zostały w formularzu rekrutacyjnym. Z informacjami tymi koniecznie należy się zapoznać przed zapisaniem swoich danych i przed udostępnieniem ich Uczelni. W przypadku złożenia CV z pominięciem formularza rejestracyjnego Kandydat powinien potwierdzić że miał możliwość zapoznania się z przedstawionymi mu w formularzu rekrutacyjnym informacjami o przetwarzaniu danych osobowych.
 

Poznaj

Politechnika Wrocławska

Politechnika Wrocławska powstała w 1945 r., głównie dzięki zaangażowaniu pracowników naukowych nieistniejących już Politechniki Lwowskiej i Uniwersytetu Jana Kazimierza we Lwowie, którzy zagospodarowali zniszczone budynki niemieckiej Wyższej Szkoły Technicznej - Technische Hochschule.

Dziś kontynuujemy tradycję tych znamienitych polskich uczelni i rozwijamy się w ścisłej współpracy z wiodącymi przedsiębiorstwami Dolnego Śląska. Jesteśmy jedną z największych i najlepszych uczelni technicznych w kraju, w rankingach ogólnopolskich zajmujemy regularnie miejsca w ścisłej czołówce.

Pierwszy rektorem połączonych jeszcze wtedy Politechniki i Uniwersytetu Wrocławskiego był w latach 1945–1951 prof. Stanisław Kulczyński. Od tamtej pory doczekał się już czternastu swoich następców. Obecnie władzę sprawuje prof. Arkadiusz Wójs. Jego kadencja potrwa do końca sierpnia 2024 r.

 

Podobne oferty

  • Młodszy Dokumentalista w Archiwum

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Nazwa stanowiska: młodszy dokumentalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Przyjmowanie dokumentacji z jednostek organizacyjnych uczelni. Udzielanie instruktażu pracownikom uczelni w zakresie przygotowania i przekazywania dokumentacji do Archiwum. Obsługa...
  • Młodszy Specjalista ds. Umów

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Twoje zadania: Obsługa obiegu dokumentacji Klientów; Sporządzanie pism, metryczek i rejestracja obiegu dokumentów dotyczących danego Klienta; Weryfikacja kompletności załączonych dokumentów wysyłanych do Klienta oraz otrzymywanych od Klienta; Monitorowanie terminowości odsyłania przez...
  • Asystent / Asystentka ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    9 godz.
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystentka / Asystent w Zespole Postępowań Sądowych w Departamencie Prawnym

    VeloBank S.A.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego 2c    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa administracyjna Departamentu Prawnego. Pomoc w przygotowaniu oraz archiwizacji dokumentów. Koordynowanie procesu obiegu dokumentów i dbanie o terminowość ich wysyłki. Wsparcie radców prawnych w obsłudze bieżących spraw. Wprowadzanie danych do systemów.