Laboratorium Procesów Technologicznych aktualnie prowadzi duży projekt w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Poszukujemy do projektu osoby na stanowisko:
Samodzielny referent administracyjny
Zadania:
- Rozliczanie i kontrola finansów projektu
- Przygotowywanie dokumentacji projektu
- Nadzór i przygotowywanie przetargów zgodnie z PZP
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane techniczne, ekonomiczne
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, zwłaszcza w realizacji projektów unijnych
- biegła znajomość programów komputerowych: MS Windows, Office, itp. oraz urządzeń biurowych
- znajomość zasad i mechanizmów związanych z realizacją projektów dotowanych z Unii Europejskiej (np.: doświadczenie w samodzielnym sporządzaniu wniosków,
- umiejętność samodzielnego tworzenia budżetów oraz harmonogramów projektów)
- znajomość zasad księgowości i finansów projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
- znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych
- dobra znajomość języka angielskiego, pożądana znajomość innych języków
- umiejętność analitycznego myślenia i redagowania dokumentów
- znajomość zasad archiwizacji dokumentów
- umiejętność elastycznego wykonywania różnych zadań zmieniających się w czasie
- zdolności dobrego planowania i samoorganizacji własnej pracy
- umiejętność pracy w zespole
- dobre umiejętności interpersonalne
- odpowiedzialność
- komunikatywność
Oferujemy:
- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego w zakresie prowadzenia księgowości i rozliczania projektów
- szkolenia
- praca w dynamicznym zespole
- praca na pełen etat na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia