Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Obecnie do naszego zespołu we Wrocławiu poszukujemy osoby na stanowisko:
Nr Ref.: DKP/2014/06
- Naliczanie wynagrodzeń i realizacja przelewów związanych z wynagrodzeniami pracowników
- Przygotowywanie umów i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy
- Rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników
- Sporządzanie list płac dla pracowników: m.in. rozliczanie nadgodzin, urlopów, zwolnień lekarskich oraz świadczeń dodatkowych
- Wsparcie merytoryczne innych działów firmy w zakresie zagadnień prawa pracy
- Dbałość o całość zagadnień administracji personalnej
- Minimum średnie wykształcenie
- Przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac
- Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych
- Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
- Umiejętność pracy w zespole
- Obowiązkowość i systematyczność w wykonywaniu zadań
- Odporność na stres
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w młodym i dynamicznym zespole
- Perspektywę rozwoju i możliwość rozbudowania kariery zawodowej
- Umowę o pracę