Miejsce pracy: Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska
Dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych oraz innych dokumentów kosztowych.
Rozliczanie zaliczek, delegacji, kart VISA.
Księgowanie wyciągów bankowych.
Ewidencjonowanie i analizowanie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami.
Analizowanie sald wybranych kont księgowych.
Wystawianie faktur sprzedaży VAT.
Weryfikowanie poprawności faktur zakupowych i sprzedażowych pod względem podatku VAT.
Udział w obsłudze księgowej inwentaryzacji.
Rejestrowanie faktur zakupowych.
Kompletowanie dowodów księgowych według ustalonego standardu.
Wymagania
Wykształcenie wyższe w dziedzinie finansów lub ekonomii.
Minimum rok doświadczenia w obszarze księgowości.
Znajomość zagadnień księgowych oraz przepisów podatku VAT i CIT.
Dobra znajomość pakietu Office, ze szczególnym uwzględnieniem Excela.
Oferujemy
Atrakcyjne zarobki z możliwością awansu.
Praca w renomowanym obiekcie z możliwością rozwoju.
Zapewniamy możliwość zakwaterowania.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu to największy i najbardziej dynamicznie rozwijający się Resort nad polskim morzem o pow. ok. 12 ha działający od 1994r.
Twoje zadania: Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu). Sporządzanie sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami. Pracujemy zdalnie przy pomocy systemu Enova...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
umowa o dzieło / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów biura, sporządzanie deklaracji podatkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych, kontakt z klientami oraz instytucjami zewnętrznymi, uzgadnianie kont księgowych, prowadzenie ewidencji dla celów podatkowych;
Opis stanowiska: Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym; Księgowanie dokumentów magazynowych; Księgowanie faktur zakupu i innych dokumentów z Saldeo; Księgowanie przychodów; Naliczanie i księgowanie RMK; Księgowanie różnic kursowych; Księgowanie rezerw i...
Obowiązki: Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z UoR oraz MSSF, Kontrola poprawności danych finansowych, Sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych oraz raportów finansowych (m.in. VAT, CIT, WTH), Raportowanie do Grupy i czynny udział w zamknięciu miesiąca, Sprawdzanie i...
Action S.A.Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zakres Obowiązków: Weryfikacja zapisów na kontach księgowych pod kątem formalno-prawnym i rachunkowym. Prowadzenie sprawozdawczości GUS i NBP. Weryfikacja umów marketingowych pod kątem rozliczeń podatkowych. Sporządzanie informacji VAT-UE. Współpraca przy przygotowywaniu JPK VAT i innych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg rachunkowych, Kończenie rozliczeń miesięcznych, Obliczanie zaliczek na podatek dochodowy, Przygotowywanie deklaracji VAT oraz innych dokumentów finansowych.
ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Opis stanowiska Wspieranie Głównego Księgowego w zarządzaniu Biurem Księgowości, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa bilansowego i podatkowego; Nadzór nad procedurą potwierdzania sald z kontrahentami oraz przeprowadzanie rozliczeń inwentaryzacji aktywów firmy; Zapewnienie...