Ogłoszenie numer: 259047, z dnia 2013-02-25
Grupa SYSTRA S.A. jest szybko rozwijającym się, międzynarodowym biurem projektowym, prowadzącym działalność w około 90 krajach Europy, Azji, Afryki i Ameryki, zajmującym czołową pozycję na świecie w dziedzinie projektowania komunikacji miejskiej i kolejowej.
W ramach rozwoju Centrum Realizacji Projektów w Europie Środkowej we Wrocławiu, poszukujemy otwartych na nowe wyzwania i ambitnych pracowników na stanowisko:
Samodzielny Księgowy
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: WR/201301/ACC
Opis stanowiska
- Prowadzenie pełnej księgowości spółki
- Kontrola i dekretacja dokumentów księgowo-finansowych
- Uzgadnianie sald kont rozrachunkowych i wyjaśnianie różnic
- Prowadzenie ewidencji i księgowań środków trwałych
- Księgowanie listy płac
- Wystawianie faktur, przygotowywanie płatności
- Rejestracja miesięczna wydatków
- Sporządzanie okresowych raportów dla kierownictwa na temat wpływów i wypływów finansowych
- Prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej
- Współtworzenie, przygotowywanie i kontrola budżetów kosztów zwiazanych z funkcjonowaniem firmy oraz kontrola budżetów projektowych
- Weryfikacja i rozliczanie transakcji wewnątrzgrupowych
- Weryfikacja i rozliczanie delegacji, zaliczek, miesięcznych wydatków pracowników
- Przygotowywanie sprawozdań finansowych
- Sporządzanie bilansu i rachunku wyników na koniec miesiąca
- Archiwizacja dokumentacji finansowej
- Współpraca z audytem wewnętrznym oraz zewnętrznym w sprawie kosztów rocznych
- Kontrola płatności z warunkami zawartymi w umowach
- Sporządzanie zeznań podatkowych (VAT, CIT, VAT UE)
- Przygotowywanie raportów do GUS, NBP
Wymagania
- Wykształcenie wyższe profilowane (ekonomiczne)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Biegła znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych
- Min. 5- letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości
- Praktyczne umiejętności obsługi oprogramowania księgowo-finansowego
- Mile widziany Certyfikat Księgowy Ministerstwa Finansów, uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
- Praktyczna znajomość zagadnień i procesów kadrowo – płacowych
- Mile widziana znajomość Międzynarodowych Standardów Rachunkowości
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Odpowiedzialność za powierzone zadania
- Komunikatywność i dobra organizacja pracy własnej oraz dokładność i sumienność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- Umowę o pracę
- Możliwość rozwoju zawodowego w dużej, międzynarodowej organizacji
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia, adekwatne do posiadanych kompetencji oraz doświadczenia
- Opiekę medyczną (po okresie próbnym)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.