HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK FINANCE specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy ekonomistów na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Dla naszych klientów pozyskujemy ekspertów i menedżerów oraz pracowników średniego szczebla w działach finansów. Posiadamy unikalne doświadczenia w budowaniu całych struktur centrów finansowych.
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy usługowej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Samodzielny Księgowy z językiem czeskim
województwo: mazowieckie
Zadania:
- Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych dla czeskiej filii
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych
- Sporządzanie rachunków zysków i strat, bilansu
- Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń wszelkich niezbędnych deklaracji statystycznych
- Przygotowanie deklaracji podatkowej VAT oraz informacji statystycznej
- Kalkulacja podstawy opodatkowania CIT
- Analiza i uzgadnianie kont wynikowych i bilansowych na koniec każdego okresu sprawozdawczego
- Przygotowywanie sprawozdań i raportów dla czeskich organów zewnętrznych (US, GUS) oraz wewnętrznych potrzeb spółki
- Kontakt z personelem spółki w Czechach
Wymagania:
- Co najmniej 3 letniego doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku samodzielnego księgowego
- Wyższego wykształcenia o kierunku rachunkowość/ finanse
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Minimum dobra/komunikatywna znajomość języka czeskiego – warunek konieczny
- Praktycznej znajomości zasad rachunkowości i prawa podatkowego
- Znajomość przepisów podatkowych i zasad prowadzenia pełnej księgowości
- Doświadczenie i znajomość zasad prowadzenia rachunkowości zarządczej oraz sprawozdawczości wewnętrznej i budżetowania
- Znajomość systemu klasy ERP (znajomość systemu Navision będzie dodatkowym atutem)
- Odporność na stres i zdolność do pracy w dynamicznym zmieniającym się otoczeniu
- Kreatywność, umiejętność samodzielnego identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz wyszukiwania optymalnych rozwiązań
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznym. międzynarodowym środowisku
- Możliwość wykorzystanie wiedzy w praktyce
- Umowę o pracę