Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się grupą księgowo-podatkową o między-narodowym zasięgu. Nasze biura, poza Polską, są też w Czechach, Rumunii
i na Węgrzech.
KR Group to ponad 200 osób – księgowych, doradców podatkowych, a także specjalistów w zakresie kadr i płac.
Wśród ponad 300 naszych klientów dominują renomowane międzynarodowe firmy z różnych sektorów i branż. Zapewniamy im przemyślane rozwiązania księgowe, podatkowe, kadrowo-płacowe.
Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy / GL Senior Accountant
Miejsce pracy: Warszawa, Praga-Południe, ul. Skaryszewska 7
Twój zakres obowiązków
- weryfikacja ksiąg z całego okresu rozliczeniowego w zależności od okresu rozliczeniowego
- weryfikacja I stopnia, pod względem formalnym, rachunkowym i podatkowym oraz akceptacja dokumentów źródłowych wprowadzonych przez zespół do systemu finansowo-księgowego
- uzgadnianie ksiąg pomocniczych z główną oraz księgowanie środków trwałych,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, amortyzacji
- wprowadzanie do ewidencji środków trwałych
- ustalanie planu amortyzacji
- uzgadnianie środków z księgą główną
- prowadzenie ewidencji RMK czynnych i biernych
- weryfikacja obrotówki, księgowanie na kapitałach, PK
- rozliczanie inwestycji
- weryfikacja rejestru VAT - do JPK
- wsparcie w deklaracjach pod względem merytorycznym - według aktualnego stanu prawnego
- sporządzanie deklaracji VAT, weryfikacja deklaracji oraz czynności kontrolne
- okresowe rozliczanie CIT i sporządzanie deklaracji CIT w zakresie obsługiwanych spółek
- kwalifikacja kosztów podatkowych KUP/NKUP
- obsługa innych deklaracji i rozliczeń (m.in. PCC, PoN, NIP-8, VAT inne)
- bieżąca obsługa klienta
Nasze wymagania
- warunek konieczny: masz co najmniej 4 lata doświadczenia w zakresie samodzielnego prowadzenia księgowości lub przy wsparciu starszych specjalistów rozliczeń księgowo-podatkowych spółek z różnych branż
- posiadasz praktyczną znajomość aktualnych przepisów podatkowych i umiejętność praktycznego dostosowania ich do specyfiki danej spółki/branży
- masz doświadczenie w kontroli podatków VAT i CIT
- znasz procedurę rozliczania środków trwałych
- posiadasz doświadczenie w samodzielnym sporządzaniu elementów sprawozdań finansowych
- podchodzisz do swojej pracy z pasją
- posiadasz zaawansowane umiejętności pracy z arkuszem kalkulacyjnym
- masz wykształcenie wyższe kierunkowe
- twój angielski jest na poziomie minimum B2-C1
Mile widziane
- znajomość systemu Enova 365
To oferujemy
- pracę w zgranym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem
- elastyczne godziny pracy
- merytoryczne wsparcie zespołów eksperckich (Compliance, Tax i inne)
- szkolenia i kursy zawodowe
- finansowany przez pracodawcę pakiet medyczny z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi
- platformę rozwojową on-line z webinariami i opcją konsultacji z psychologiem, dietetykiem czy doradczą finansowym
- kafeteria benefitowa, w tym dofinansowanie do Multisport i inne
- możliwość stałej współpracy zdalnej po okresie wdrożenia
Benefity:
- MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU
- ELASTYCZNY CZAS PRACY
- WKŁAD W ROZWÓJ FIRMY
- SZKOLENIA JĘZYKOWE
- KAFETERIA MYBENEFIT
- OPIEKA MEDYCZNA LUXMED
- ZDROWIE I RÓWNOWAGA