Cocentrix CVG International jest międzynarodowym liderem w dynamicznie rozwijającej się branży telefonicznej obsługi klienta. To specjalista w dostarczaniu najwyższej jakości wsparcia technicznego globalnym liderom rynku technologii informatycznych, elektroniki komunikacyjnej oraz komunikacji. Dzięki stale rosnącemu zapotrzebowaniu na usługi wspracia w zakresie outsourcingu, firma Stream ciągle się rozwija. Z naszą wiedzą techniczną wspieramy ponad 2000 producentów sprzętu i oprogramowania komputerowego. Stream International, które posiada 24 oddziałów w 14 krajach na całym świecie, prowadzi tzw. Customer Interaction Centers (Centrum Obsługi Klienta). Grupa zatrudnia łącznie ok. 11 tys. osób
Zadania:
- Prezentacja, promowanie i sprzedaż produktów/usług przy użyciu solidnych argumentów obecnym i potencjalnym klientom
- Przeprowadzanie analizy kosztów, korzyści i potrzeb istniejących/potencjalnych klientów w celu zaspokojenia ich potrzeb
- Osiągnięcie uzgodnionych celów sprzedażowych i wyników w terminie
- Zapewnienie terminowej i pomyślnej dostawy naszych rozwiązań, zgodnie z potrzebami i celami klienta
- Analizuj wyniki sprzedażowe z członkami zespołu
- Identyfikacja potrzeb biznesowych w oparciu o wiedzę o kliencie, rynku, produktach i usługach
- Nieustannie ulepszaj się dzięki informacjom zwrotnym
Wymagania:
- Co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w pozyskiwaniu sprzedawców e-commerce lub consulting
- Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych
- Poprawna dykcja
- Komunikatywność
- Zaangażowanie
- Dobra organizacja pracy
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Bezpłatną, prywatną opiekę medyczną
- Pakiem myBenefit – vouchery na zakupy i aktywności sportowe
- Atrakcyjny bonus za zarekomendowanie Twoich znajomych do pracy z nami
- Wiele możliwości rozwoju kariery zawodowej
- Wiele możliwości na podwyższanie swoich kompetencji – szkolenia językowe, dostęp do platformy e-learningowej, treningi dla kandydatów na stanowiska kierownicze
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.