BPO Poland świadczy usługi biznesowe w wielu językach dla klientów na całym świecie. Obszar naszych działań obejmuje usługi w zakresie zaawansowanych rozwiązań IT, analiz biznesowych, logistyki, obsługi klientów, e-commerce, marketingu i reklamy.
W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy projekty rekrutacyjne do działu Obsługi Klienta.
Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom.
Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach polskiej firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to praca dla Ciebie.
- Odpowiedzialność za realizację celów i planów sprzedażowych
- Rozpoznanie potrzeb klientów i możliwych kanałów sprzedaży na rynku tradycyjnym
- Współudział w tworzeniu strategii sprzedażowej
- Zbudowanie struktury sprzedażowej oraz działu sprzedaży bezpośredniej
- Współtworzenie systemu premiowego dla działu sprzedaży
- Rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla produktów i usług
- Przygotowywanie ofert, materiałów i prezentacji oraz negocjowanie warunków współpracy
- Min. 5 letnie doświadczenie w sprzedaży usług – np. usług finansowych,marketingowych, medycznych, rozwiązań IT lub innych rozwiązań dedykowanych dla biznesu – warunek konieczny
- Znajomość rynku tradycyjnego (np. sieci aptek, kliniki medyczne, sieci sklepów, drogerie etc)
- Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą i kierowaniu zespołem przedstawicieli handlowych;
- Umiejętność sprzedaży usług i kreowania potrzeb
- Zorientowanie na cel, przedsiębiorczość, dynamizm w działaniu, a także elastyczne podejście biznesowe
- Chęć pracy w niekorporacyjnym środowisku nastawionym na realizację celów biznesowych
- Umowę B2B (działalność gospodarcza)
- Wynagrodzenie złożone z podstawy i systemu prowizyjnego
- Zgraną ekipę i sprzyjającą współpracy atmosferę
- Zwrot kosztów za korzystanie z własnego samochodu
- Niezależność, samodzielność oraz odpowiedzialność
- Realny wpływ na kształtowanie nowego, innowacyjnego biznesu
- Elastyczne godziny pracy