Kelly Services Poland Sp. z o.o. powstała w 2007 roku przejmując działającą od roku 1999 firmę Talents Polska. Jest częścią amerykańskiej globalnej firmy Kelly Services Inc., lidera w branży pozyskiwania pracowników. Kelly oferuje szeroki zakres usług, w tym rekrutacje stałe i czasowe, executive search oraz outsourcing i doradztwo personalne. Obsługując Klientów z całego świata Kelly Services corocznie zapewnia zatrudnienie ponad 540,000 pracownikom na całym świecie. Dochód firmy w 2013 roku wyniósł $5,4 miliarda.
Jako jedna z największych agencji doradztwa personalnego na rynku, Kelly obsługuje klientów na całym świecie, włączając w to wiele znanych międzynarodowych firm i 99% z firm zaliczających się do grupy Fortune 500.
Kelly w Polsce oferuje przede wszystkim usługi search&selection i pracowników czasowych z możliwością stałego zatrudnienia oraz kontraktorów IT. Specjalizacje, w których posiadamy największe doświadczenie obejmują następujące działy: IT i inżynieria, finanse i księgowość, kadry i płace, sprzedaż i marketing, administracja biurowa jak również kadra dla sektora outsourcingu (BPO, SSC, Call/Contact Center).
Dla jednego z naszych Klientów, aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zakres obowiązków:
Sprzedaż
- Opracowanie strategii sprzedaży zapewniającej rozwój i rentowność w przyszłości w kanałach odsprzedawców i użytkowników końcowych
- Budowanie silnych relacji z producentami oryginalnych urządzeń w celu zapewnienia klientom korzyści i zwiększenia marży uzyskiwanej z działalności
- Opracowanie strategii cenowej i metod monitorowania rynku w celu utrzymania konkurencyjnych cen
- Regularne dokonywanie analiz konkurentów, obejmujących wszelką nową konkurencję, strategie konkurentów oraz inne działania rynkowe
- Tworzenie kampanii promocyjnych, określanie w odniesieniu do nich celów sprzedaży/oczekiwań/poziomów docelowych oraz ocena zwrotu z inwestycji
- Koordynowanie działań zespołu sprzedaży zewnętrznej poprzez przekazywanie łatwo zrozumiałych informacji o strategiach sprzedaży, poziomach docelowych, kluczowych wskaźnikach efektywności i sposobach działania.
- Osobiste spotkania z klientami i siecią, zgodnie z potrzebami, w ramach działania jako kluczowego punktu kontaktowego w komunikacji z klientami
Operacje
- Podejmowanie wszechstronnych i praktycznych działań, stosownie do potrzeb, w ramach kierowania codziennym zarządzaniem sprzedażą w ramach działalności firmy
- Zapewnienie utrzymania przez firmę udziału w rynku oraz osiągnięcia przez nią zwrotu ze związanych z nim inwestycji kapitałowych i znaczącego rentownego rozwoju.
- Zapewnienie, że zespół będzie kładł nacisk na dalszy rozwój wysoce efektywnego, innowacyjnego i wpływowego działu wsparcia klienta, zdolnego do opracowania rozwiązań technicznych dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów
- Zapewnienie zgodności codziennych operacji, zasad i procedur z ogólną polityką, procedurami, strategią i kierunkiem działań firmy
- Utrzymywanie bezwypadkowego i bezpiecznego środowiska pracy, wdrażanie procesu i procedur oceny ryzyka w stosownym zakresie.
Zarządzanie personelem
- Zatrudnienie i utrzymanie wykwalifikowanego, oddanego zespołu, który będzie postępował zgodnie z podstawowymi wartościami firmy
- Staranne analizowanie i prognozowanie rozwoju działalności w celu efektywnego zaplanowania potrzebnego zatrudnienia obecnie i w przyszłości
- Uzgodnienie planów rozwoju osobistego z członkami zespołu i przeprowadzanie regularnych, bezpośrednich ocen ich efektywności, a także ustalenie wszelkich potrzeb szkoleniowych w przyszłości
- Zapewnienie aktywnego zaangażowania wszystkich sprzedawców w sieci, budowaniu relacji i działaniach reprezentacyjnych z udziałem klientów
- Wsparcie Przełożonego w dopilnowaniu, żeby zespół sprzedaży wewnętrznej zapewniał klientom i zespołowi sprzedaży zewnętrznej skuteczne wsparcie i obsługę
Kontrola finansowa
- Zapewnienie stałej efektywności kosztowej działalności, zmniejszenie/wyeliminowanie zbędnych kosztów, nieprzekraczanie założonego budżetu, przy jednoczesnym utrzymaniu wydajności i jakości usług w celu rentownego rozwoju działalności
- Zapewnienie przestrzegania przez wszystkich klientów firmowych warunków transakcji
- Co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku Krajowego Kierownika Sprzedaży, Dyrektora Generalnego lub na podobnym stanowisku kierowniczym.
- Doświadczenie w zakresie odsprzedaży oraz sprzedaży B2B i B2C szerokiego asortymentu materiałów do konserwacji, napraw i przeglądów w przemyśle. Atut: znajomość przemysłu lotniczego i kosmicznego.
- Wykształcenie wyższe (wskazane techniczne) lub równorzędne, najlepiej z pewnymi kwalifikacjami lub przeszkoleniem w zakresie zarządzania sprzedażą.
- Doskonała zdolność do nawiązywania kontaktów
- Zdolność do zatrudniania, szkolenia, doradzania i nadzorowania efektywności pracy członków zespołu.
- Umiejętności informatyczne (szczególnie Word, Excel i Power-Point).
- Gotowość do szerokiego zakresu podróży po Polsce/spędzania nocy poza domem
- Posiadanie ważnego paszportu i prawa jazdy
Oferujemy:
- Motywującą pracę pełną wyzwań w perspektywicznej branży
- Stabilne zatrudnienie w dobrze prosperującej, międzynarodowej firmie
- Konkurencyjne wynagrodzenie, system bonusowy oraz pakiet benefitów
W dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić oświadczenie o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w niniejszym kwestionariuszu lub innych przekazanych przeze mnie dokumentach, w celu prowadzenia i administrowania procesem (procesami) rekrutacji do pracy z udziałem mojej osoby przez agencję zatrudnienia (nr wpisu 593/3) Kelly Services Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Postępu 18B, w tym na udostępnienie tych danych potencjalnym pracodawcom. Rozumiem, że podanie moich danych osobowych jest dobrowolne i oświadczam, że zostałem poinformowany (zostałam poinformowana) o przysługującym mi prawie do kontroli przetwarzania moich danych osobowych, w tym prawie do uzyskania informacji o sposobie udostępniania danych i odbiorcach danych, prawie żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, prawie żądania ich usunięcia oraz prawie wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania danych innym podmiotom.”
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.