During Polska Sp z o.o. (Nr Rej. Agencji 15357) wchodzi w skład holdingu During SpA Italia.
Zajmujemy się dostarczaniem usług HR, takich jak:
Współpracujemy z firmami produkcyjnymi na terenie całego kraju. Rekrutujemy i pomagamy w zatrudnieniu pracowników różnego szczebla. Polecamy pracowników z Polski, Ukrainy i Albanii.Pracujemy zgodnie z zasadą:
OUR EXPERTISE DURING YOUR BUSINESS
Sales Manager / Key account
Miejsce pracy: Częstochowa
Do osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku pracy będzie należało:
- aktywna sprzedaż usług HR (pracownicy tymczasowi, rekrutacje stałe)
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych realcji z Klientami
- przygotowywanie umów oraz ofert handlowych
- negocjowanie warunków umowy
- przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu
- reprezentowanie firmy na targach/konferencjach
Wymagania:
- doświadczenie na analogicznym stanowisku (mile widziane w branży HR)
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- kreatywności i samodzielności w działaniu
- umiejętność podejmowania decyzji oraz negocjacji handlowych
- znajomość prawa pracy będzie dodatkowym atutem
- MS Office
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- umowę o pracę lub kontrakt (w zależności od preferncji kandydata)
- niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w najlepszym zespole :)