Ogłoszenie numer: 7984203, z dnia 2023-03-07
ASBIS jest czołowym globalnym dystrybutorem wartości dodanej, OEM i dostawcą rozwiązań zatrudniającym ponad 2600 pracowników w 28 spółkach zależnych w regionie EMEA. Wyróżnia nas dogłębna znajomość branży i ponad 32-letnie doświadczenie jako niezawodny globalny partner dla klientów i dostawców.
Jesteśmy dumni z bycia jedną z firm certyfikowanych przez Great Place to Work®, światowy autorytet w dziedzinie kultury miejsca pracy. Wierzymy, że naszym prawdziwym kapitałem są ludzie. ASBIS dużo inwestuje, aby stworzyć miejsce pracy, w którym każdy pracownik ma pozytywne doświadczenia, ciągły rozwój zawodowy i odpowiednie wsparcie, aby uwolnić swój potencjał i budować przyszłość razem z Firmą.
Niezależnie od dziedziny wiedzy i Twojej specjalizacji, w ASBIS znajdziesz szereg możliwości rozwoju kariery.
Sales Manager (Components)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
-
poszukiwanie nowych partnerów biznesowych, możliwości prowadzenia biznesu w oparciu o ofertę ASBIS;
-
współpraca z partnerami z sektora małych i średnich przedsiębiorstw - obecni i nowi kontrahenci;
-
poszukiwanie nowych partnerów i nowych możliwości rozwoju dla biznesu na lokalnym rynku;
-
składanie ofert klientom/partnerom w oparciu o aktualną ofertę ASBIS;
-
współpraca z zespołem dystrybucji IT;
-
raportowanie do lidera zespołu o sytuacji na rynku, sprzedaży, postępie w realizacji zadań;
-
rozwój relacji biznesowych z obecnymi i nowymi partnerami;
-
rozwój nowych/potencjalnych kanałów sprzedaży;
-
opracowywanie i udostępnianie planów sprzedażowych zgodnie z założeniami sprzedaży;
-
realizacja założonych planów sprzedażowych z najwyższą możliwą dokładnością;
-
regularna analityka i raportowanie wyników.
Wymagania
- doświadczenie na podobnym stanowisku od min 1-2 lat;
- znajomość języka angielskiego – poziom średniozaawansowany;
- dobra znajomość rynku pokrewnych kategorii, doświadczenie w pracy z wiodącymi dystrybutorami, graczami detalicznymi i sprzedażą internetową;
- umiejętność budowania długoterminowych produktywnych relacji z obecnymi i nowymi partnerami biznesowymi;
- nastawienie na osiąganie wyników, dobre umiejętności komunikacyjne i analityczne, systematyczne podejście do pracy, samodzielność i odpowiedzialność w podejmowaniu decyzji.
Oferujemy
- możliwość pracy w silnej finansowo, szybko rozwijającej się międzynarodowej firmie
- stałą współpracę z globalnymi zespołami profesjonalistów
- międzynarodowe możliwości rozwoju kariery
- dostęp do ustawicznego rozwoju zawodowego: szkolenia, programy certyfikacji, integracji i budowania zespołu;
- prywatne ubezpieczenie medyczne;
- możliwość pracy z domu;
- konkurencyjne wynagrodzenie oraz system motywacyjny;
- bonusy okolicznościowe, prezenty i wyróżnienia firmowe, premie za wysługę lat
- specjalne ceny na produkty firmy.