HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Sales and Office Assistant
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 1112017
Twoja nowa firma
Międzynarodowy, dynamicznie rozwijający się producent wysokiej jakości produktów i dodatków dedykowanych do żywienia zwierząt. Jest to znana firma w branży rolnej, która dba o nieustanny rozwój swoich produktów, przez co jest ceniona wśród odbiorców. Firma stawia na dobrą atmosferę pracy a warszawskie biuro mieści się niedaleko centrum.
Twoja nowa rola
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację pracy biura: ewidencję korespondencji, zamawianie towarów i usług, organizację wizyt oraz podróży służbowych. Sales & Office Assistant będzie wspierać działania marketingowe w zakresie tłumaczenia tekstów oraz przygotowywania materiałów reklamowych oraz sprzedażowe w kontekście obsługi bazy klientów oraz wystawiania faktur.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osób z doświadczeniem w zakresie kierowania i organizowania pracy biura. Wymagamy doświadczenia w pracy na recepcji, w sekretariacie lub jako asystent/-ka Zarządu przy działaniach administracyjnych i organizacyjnych. Niezbędna jest dobra znajomość języka angielskiego. Doświadczenie w działaniach marketingowych lub sprzedażowych będzie atutem. Szansę sprawdzenia się na tym stanowisku ma osoba komunikatywna, bardzo dobrze zorganizowana, nie bojąca się wyzwań oraz dodatkowo znająca tematykę związana z rolnictwem
Co zyskasz?
Nasz Klient oferuje stabilną pracę w miłej atmosferze dla firmy o ugruntowanej pozycji na rynku.