Najnowsze oferty pracy

  • Opiekun Klienta

    SKLEPY KOMFORT S.A.   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: Profesjonalne doradztwo i kompleksowa obsługa klienta; Realizacja celów sprzedażowych; Dbałość o dokumentację sprzedażową i posprzedażową; Doskonalenie wiedzy produktowej; Przyjmowanie dostaw i rozmieszczenie towaru na sali sprzedaży;
  • Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 9 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - English Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Opiekun Klienta Kraków
Sales Administrator / Opiekun Klienta

Sales Administrator / Opiekun Klienta

EPCM Executive Search
Kraków
specjalista (mid)
praca stacjonarna
rekrutacja online
1225 dni temu

Międzynarodowy deweloper specjalizujący się budowie osiedli mieszkaniowych poszukuje kandydatów na stanowisko Opiekuna Klienta. Nowa osoba dołączy do Działu sprzedaży i będzie odpowiadać za koordynację oraz poprawienie jakości obsługi Klientów

w procesie finalizacji nabycia nieruchomości oraz przekazania mieszkań.

Firma gwarantuje stabilne zatrudnienie, bogaty pakiet benefitów oraz zdecydowanie konkurencyjne wynagrodzenie.

Sales Administrator / Opiekun Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Zakres zadań:
  • Poprawienie jakości obsługi klienta i skrócenie czasu odpowiedzi na pytania klientów
  • Obsługa posprzedażowa Klientów
  • Odpowiedzialność za proces realizacji oraz poprawność umów rezerwacyjnych, umów deweloperskich / umów przedwstępnych oraz koordynacja przeniesienia własności / podpisywanie umów
  • Wystawianie faktur, notatek oraz prowadzenie ewidencji faktur sprzedaży
  • Bieżąca współpraca z działami księgowymi, finansowymi, technicznymi i handlowymi
  • Bieżące kontakty z Klientami w celu udzielania odpowiedzi na zapytania i przygotowywania zmian w umowach, koordynacja i przekazywanie korespondencji do Klientów
  • Współpraca z zewnętrznymi agencjami nieruchomości
  • Koordynacja procesu przekazywania mieszkań
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych w CRM
  • Koordynacja procesu zgłoszeń Klientów  dotyczących zmiany projektu wnętrza

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość języka angielskiego
  • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy dla dewelopera
  • Dobra organizacja
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem i praca pod presją czasu
  • Zorientowanie na Klienta
  • Dokładność, asertywność, elastyczność i zaangażowanie
  • Zorientowanie na osiąganie celów oraz potrzeby Klientów
  • Dobra znajomość obsługi MsOffice
  • Prawo jazdy kat. B
Oferta:
  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premia roczna
  • Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do nauki)
  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, refundacja kosztów użytkowania prywatnego auta
  • Realne możliwości rozwoju
 

Podobne oferty

  • Opiekun Klienta

    SKLEPY KOMFORT S.A.   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: Profesjonalne doradztwo i kompleksowa obsługa klienta; Realizacja celów sprzedażowych; Dbałość o dokumentację sprzedażową i posprzedażową; Doskonalenie wiedzy produktowej; Przyjmowanie dostaw i rozmieszczenie towaru na sali sprzedaży;
  • Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 9 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - English Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...