Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Sales Account Manager
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: 9-23-63706
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy, która jest liderem w swojej branży, poszukujemy obecnie kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku:
Sales Account Manager
Region działania: woj. łódzkie, woj. lubuskie, woj. wielkopolskie, woj. zachodnio-pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
Główne zadania:
- Rozwój współpracy i budowanie relacji z klientami w segmencie cukierniczym, piekarniczym i lodziarskim (B2B, HoReCa)
- Pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy (klienci ostateczni i dystrybutorzy)
- Codzienne wizyty u klientów, w celu identyfikacji szans sprzedaży i wspieraniu ich w decyzjach zakupowych.
- Dbałość o utrzymanie pozytywnych relacji biznesowych z dotychczasowymi klientami oraz zapewnienie wysokich standardów jakości obsługi klientów.
- Wdrażanie programów i planów sprzedaży poprzez opracowanie planu działań sprzedażowych w terenie.
- Współpraca z Dyrektorem Sprzedaży w opracowywaniu strategii sprzedaży w celu zwiększenia udziału w rynku regionalnym we wszystkich grupach produktowych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe z obszaru technologii żywności lub ekonomii
- Doświadczenie na podobnych stanowisku w branży spożywczej
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Gotowość do częstych podróży służbowych (ok. 80% czasu pracy)
- Wysoko rozwinięte zdolności: komunikacyjne, negocjacyjne, analityczne
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz zarządzania czasem własnym
- Nastawienie na realizację celów oraz optymizm i energia w działaniu
Informacje dodatkowe:
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji
- Bogaty pakiet benefitów oraz niezbędnych narzędzi do pracy, w tym auto służbowe
- Atrakcyjne wynagrodzenie + system premii za wyniki sprzedaży
- Zadaniowy czas pracy
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".