Your contribution to us Conducting iTWO training for future users in Polish, both in the office and at the workplace, during the application, preparation and implementation phases; Supporting iTWO users and project management; Active participation in the development of new working methods, process...
Główny zakres obowiązków: nadzór nad cyklem życia sprzętu IT – od zakupu, przez instalację aż po utylizację; rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT z wykorzystaniem systemu ManageEngine ServiceDesk Plus; tworzenie oraz modyfikacja skryptów w...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
2 dni
Wsparcie techniczne dla klientów przez różne kanały komunikacji. Diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Utrzymywanie standardów jakości obsługi oraz współpraca z zespołem w celu identyfikacji trudnych przypadków.
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
2 dni
Wsparcie klientów przez telefon, email, chat. Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom platformy streamingowej, rozwiązywanie problemów technicznych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi, w tym wykonywanie połączeń...
Your contribution to us Conducting iTWO training for future users in Polish, both in the office and at the workplace, during the application, preparation and implementation phases; Supporting iTWO users and project management; Active participation in the development of new working methods, process...
Główny zakres obowiązków: nadzór nad cyklem życia sprzętu IT – od zakupu, przez instalację aż po utylizację; rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT z wykorzystaniem systemu ManageEngine ServiceDesk Plus; tworzenie oraz modyfikacja skryptów w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zapewnianie wsparcia technicznego dla klientów, w tym diagnoza i rozwiązanie problemów. Utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi. Współpraca z zespołami wsparcia w celu identyfikacji i rozwiązywania zaawansowanych problemów technicznych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zarządzanie zgłoszeniami klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile oraz czaty. Identfikacja problemów technicznych oraz ich rozwiązywanie. Przygotowywanie raportów dotyczących wyzwań technicznych. Obsługa klientów w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, Prace związane z siecią, w tym układanie kabli i montaż urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej i...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
6 dni
Wsparcie Klienta: Oferowanie wyższej klasy pomocy technicznej przez telefon, e-mail i chat, obejmujące sprzęt, oprogramowanie oraz inne produkty klientów. Rozwiązywanie Problemów: Skuteczna diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych, zapewniając wysoką satysfakcję klientów....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Udzielanie wsparcia technicznego klientom przez telefon, e-mail oraz czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych w sprzęcie komputerowym i oprogramowaniu. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta i zapewnianie jakości wsparcia. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego...
Super-PharmWarszawa, ul. Domaniewska 48
praca hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
10 dni
Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
11 dni
Zakres Twoich obowiązków: bieżące wsparcie klientów zewnętrznych i wewnętrznych w rozwiązywaniu zgłoszeń dotyczących problemów technicznych oraz usterek na zabudowach pojazdów komunalnych; przygotowanie dokumentacji technicznej i raportu z rozwiązanych zgłoszeń; udział w testowaniu...
Zgoda na Pliki Cookies
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379