Praca.pl Praca
specjalistka specjalista ds budowania relacji i wsparcia klienta

Praca specjalistka specjalista ds budowania relacji i wsparcia klienta

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. budowania relacji i wsparcia klienta

    mBank S.A.   Szczecin, ul. Zbożowa 4​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    w tej roli będziesz odpowiadać za: sprzedaż produktów bankowych (m.in. konta, kredyty, depozyty) pozyskiwanie nowych klientów; obsługę kasowo-dysponencką; promowanie zdalnych kanałów dystrybucji; realizowanie ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych; budowanie pozytywnego wizerunku mBanku;
  • Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. budowania relacji i wsparcia klienta​

    mBank S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    w tej roli będziesz odpowiadać za: sprzedaż produktów bankowych (m.in. konta, kredyty, depozyty, inwestycje) pozyskiwanie nowych klientów; obsługę kasowo-dysponencką; promowanie zdalnych kanałów dystrybucji; realizowanie ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych; budowanie...
  • Specjalistka / Specjalista ds. budowania relacji i wsparcia klienta w placówce partnerskiej

    mBank S.A.   Włocławek    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    w tej roli będziesz odpowiadać za: sprzedaż produktów bankowych (m.in. konta, kredyty, depozyty) pozyskiwanie nowych klientów; budowanie długotrwałych relacji z klientami bankowości detalicznej; promowanie zdalnych kanałów dystrybucji; realizowanie ilościowych oraz jakościowych celów...
  • Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. budowania relacji i wsparcia klienta​ (placówka partnerska)

    mBank S.A.   Nysa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    w tej roli będziesz odpowiadać za: sprzedaż produktów bankowych (m.in. konta, kredyty, depozyty, inwestycje) pozyskiwanie nowych klientów; promowanie zdalnych kanałów dystrybucji; realizowanie ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych; budowanie pozytywnego wizerunku mBanku;