Praca.pl Praca
specjalista dzialu koordynacji

Praca specjalista dzialu koordynacji

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 2

  • Pracownik działu koordynacji (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Niemcy, Weimar-Legefeld    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Ciekawe projekty Interfejs pomiędzy działami w naszym oddziale w Polsce a zarządem wzgl. centralą firmy w Niemczech Wsparcie & Controlling międzydziałowych procesów pracy; Wsparcie i coaching współpracowników; Rozwój narzędzi wewnętrznych firmy; Sprawdzanie umów (np. umów najmu,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta (Call Center)

    Rehasport   Poznań, Górecka 30    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    6 dni
    Opis stanowiska Wysokie umiejętności interpersonalne, entuzjazm, wysoką kulturę osobistą, a także wzorową polszczyznę, Wykazuje inicjatywę, szybko się uczy, doskonale organizuje swoją pracę, jest dokładna i sumienna, Jest odpowiedzialna i zaangażowana, Biegle obsługuje komputer (w...

Praca specjalista koordynacji małopolskie podkarpackie najnowsze oferty pracy

  • Mobilny Specjalista ds. rekrutacji

    BADAJ.TO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   małopolskie    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.
    2 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie kandydatów w oparciu o różnorodne źródła Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń na portalach rekrutacyjnych i w mediach społecznościowych Realizacja procesów selekcji i rekrutacji na stanowiska medyczne Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych i...
  • Specjalista ds. Marketingu

    B&S DEVELOPMENT ŁUKASZ ŚWITEK   Kraków    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Planuj i wdrażaj działania marketingowe online i offline, aby zwiększyć świadomość marki i wyniki sprzedaży. Odpowiedzialny za spersonalizowane strategie promocji różnych kategorii produktów, takich jak książki, biżuteria i zegarki. Zarządzaj platformą e-commerce firmy i kontami w...