Zadania: Zakup drewna okrągłego na podległym terenie (woj. wielkopolskie, woj., lubuskie, woj. zachodniopomorskie) Prowadzenie negocjacji handlowych ze stałymi kontrahentami oraz poszukiwanie nowych Współpraca z Lasami Państwowymi i dostawcami prywatnymi Negocjowanie warunków handlowych i...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 godz.
Zakres zadań: całościowe zarządzanie zapasami w sieci zaopatrzenia, zarządzanie i weryfikacja realizacji planów, rozwiązywanie i komunikowanie problemów z zaopatrzeniem oraz ich wpływu na popyt, współpraca z głównym planistą, planistą zakupów i harmonogramistami na poziomie fabryki,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Opis stanowiska: Do obowiązków pracownika w dziale zakupów będzie należało m.in.: przyjmowanie materiału na stan i opisywanie faktur zakupowych, kontakt z dostawcami , wysyłanie zapytań, przyjmowanie zamówień, kontrolowanie zgodności dostaw oraz atestów, monitorowanie rynku konkurencji,...
Opis stanowiska: Weryfikacja i analiza dokumentacji technologicznej pod kątem zapotrzebowania na materiały, doboru i poszukiwania zamiennych materiałów itp.; Realizowanie strategii działu zakupów materiałów okołoprodukcyjnych, narzędzi i kooperacji, zgodnie z wewnętrznymi instrukcjami i...
Twoje zadania na stanowisku: Przygotowywanie dokumentacji pod zapytania ofertowe zgodnie z procedurami zakupowymi firmy; Analiza rynku i wyszukiwanie potencjalnych Dostawców; Sporządzanie zestawień i analiz ofert; Generowanie zamówień zakupu; Administracyjna obsługa procesów zakupowych;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 000 - 4 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Miejsce pracy: Niechcice, łódzkie W zakresie obowiązków: przygotowywanie zestawień do zakupów w/g dokumentacji technicznej; kontrola stanów magazynowych materiałów; sprawdzanie dostaw pod względem zgodności z zamówieniem; kompletowanie dokumentacji jakościowych materiałów;...
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: współpraca z wybranymi zagranicznymi producentami odzieży, koordynacja produkcji w fabrykach należących do kontrahentów, bieżący monitoring terminowości realizacji dostaw, przygotowanie i bieżąca analiza danych dotyczących oceny...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - wiodącej na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej, realizując zadania związane z prowadzeniem ewidencji środków trwałych.
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Pomoc w negocjacjach warunków zamówień z dostawcami; Pomoc w przygotowywaniu planów zakupów; Analiza konkurencji; Monitorowanie rynku; Wprowadzanie danych do systemów i weryfikacja poprawności danych; Przygotowywanie logistyki; Sprawdzanie dokumentów; Przygotowywanie ofert...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Zarządzanie kategorią produktów; Negocjowanie cen zakupu i zamawianie towaru u dostawców; Negocjowanie warunków handlowych; Stałe monitorowanie i analiza rynku; Rozliczanie wszelkich zobowiązań producentów i dostawców względem Spółki; Współpraca z innymi działami firmy;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych surowców i komponentów drewnopochodnych (płyta meblowa, laminaty, okleina, sklejka) wyszukiwanie alternatyw i nowości produktowych komponentów drewnopochodnych; udział w wycenach projektowych i nowych wdrożeniach;...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
2 dni
Opis stanowiska: Przygotowywanie planów zakupowych Spółki. Współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi w zakresie planowania zamówień; Przygotowywanie sprawozdań dotyczących procesów zakupowych; Analiza i przygotowywanie wytycznych dotyczących stosowania ustawy Prawo zamówień...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 6 000 zł brutto/mies.
2 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
2 dni
Na co dzień w naszym zespole:merytorycznie opracowujesz rozwiązania w zakresie rozwoju i operacyjnego funkcjonowania platformy zakupowej oraz jej parametryzacji,monitorujesz funkcjonowanie platformy zakupowej pod kątem optymalizacji procesu zakupowego oraz jego dalszej automatyzacji, inicjujesz...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Zakupy surowca drzewnego na rynku polskim i zagranicznym; Przygotowanie ofert zakupu; Prowadzenie negocjacji handlowych ze stałymi kontrahentami; Pozyskiwanie i utrzymywanie relacji biznesowych z dostawcami; Realizacja ustalonych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Główne zadania: realizacja zamówień i koordynacja realizacji dostaw, natychmiastowe reagowanie na nieprawidłowości pojawiające się w procesie logistycznym; optymalizacja kosztów zakupu towarów; negocjacje z Dostawcami warunków zakupu materiałów na inwestycje; współpraca z handlowcami...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, odpowiedzialna będzie za: sporządzanie bieżących raportów i ich analizę; realizację planu dostaw; alokację zapasu; tworzenie zamówień oraz kontrolę ich realizacji; współpracę z działem produkcji; współpracę z działem zakupów.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 000 - 9 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
4 dni
Zakres obowiązków: Współpraca z międzynarodowymi dostawcami w zakresie realizacji planów zakupowych Przygotowywanie planów zakupowych w oparciu o analizy i zapotrzebowanie produkcyjne Zarządzanie i nadzorowanie procesów zakupowych (ustalanie ilości zamówień, dotrzymywanie terminowości,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
4 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych surowców i komponentów foteli i krzeseł; wyszukiwanie alternatyw i nowości produktowych komponentów foteli i krzeseł; udział w wycenach projektowych i nowych wdrożeniach; współpraca z innymi działami departamentów...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies.
4 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków realizacja strategii zakupowej grupy; prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków współpracy oraz umów z dostawcami; aktywne monitorowanie i analizowanie rynku w poszukiwaniu alternatywnych dostawców i rozwiązań obniżających koszty zakupu;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Składanie zamówień i nadzór nad procesem wraz z reklamacjami, Sporządzanie szczegółowych budżetów w zakresie dostaw materiałów, Analiza runku polskiego i międzynarodowego, wyszukiwanie potencjalnych dostawców i weryfikacja obecnych, Sporządzanie, na...
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: współpraca z wybranymi zagranicznymi producentami odzieży, koordynacja produkcji w fabrykach należących do kontrahentów, koordynacja i monitoring terminowości realizacji zamówień i dostaw, prowadzenie negocjacji handlowych,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę pełny etat 4 577 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zarządzanie dokumentacją: Przygotowywanie i archiwizacja dokumentów zakupowych, w tym wprowadzanie danych do systemu ERP oraz utrzymywanie aktualnej dokumentacji zakupowej, faktur i zamówień. Aktualizowanie bazy dostawców poprzez utrzymywanie dokładnych i aktualnych informacji o dostawcach,...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
Twoje zadania: analiza potrzeb zakupowych i organizacja procesu zakupowego produktów, negocjowanie warunków handlowych zgodnie z przyjętymi warunkami i zasadami, przygotowywanie oferty produktowej dla aptek stacjonarnych i internetowej, prowadzenie negocjacji cen, analiza oraz optymalizacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Realizowanie zadań zgodnie z danymi w oparciu o procedurę zamówień spółki, Współpraca z firmami handlowymi (podwykonawcami, dostawcami, usługodawcami) w trakcie uzgadniania sposobu realizacji zamówień, Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia jak najsprawniejszej obsługi...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Zadania: Negocjowanie warunków współpracy oraz pozyskiwanie najlepszych ofert rynkowych. Kreowanie i rozwijanie oferty produktów w ramach swojej kategorii. Zarządzanie cenami i konkurencyjnością oferty. Projektowanie działań promocyjnych, ocena ich efektów; analiza strategii konkurencji i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Zakres obowiązków Samodzielne przygotowywanie i prowadzenie kompleksowych postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Dokonywanie analizy i oceny ofert w ramach komisji przetargowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Sporządzanie dokumentacji oraz protokołów postępowań....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Zakres obowiązków Uczestnictwo w przygotowaniu dokumentacji dla postępowań o zamówienie publiczne, w tym Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) z załącznikami. Przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań zamówieniowych. Pełnienie roli członka w komisji przetargowej - analiza i...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Twój zakres obowiązków: Aktywne wspieranie kupca w zarządzaniu kategoriami produktów, Przygotowywanie i analizowanie danych dla potrzeb negocjacji z partnerami handlowymi, Zarządzanie promocjami – od zakładania w systemie, po detaliczne rozliczenia, Zarządzanie dokumentacją handlową i...
Opis stanowiska: opracowywanie ofert handlowych w systemie CRM; analiza cen i przestrzeganie polityki cenowej na rynku; koordynacja uzgodnień między działowych dotyczących opracowywanych ofert; przygotowywanie kalkulacji cenowych projektów, ofert, porównań cenników oraz zamówień;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Do Głównych Obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Realizacja bieżących zamówień firmy; Dbanie o terminowość dostaw; Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z dostawcami oraz umiejętność negocjacji cen; Dobra organizacja pracy; Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Zakres obowiązków Przygotowywanie kompletnej dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami; Samodzielne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego; Uczestniczenie w procesie badania i oceny ofert pod kątem...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
11 dni
Zakres obowiązków Przygotowanie dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wniosków o wszczęcie postępowania; Pomoc w ocenie ofert pod kątem formalno-prawnym Przygotowywanie ogłoszeń w BZP oraz e-Notices;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Zakres obowiązków Uczestniczenie w opracowaniu dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami: SWZ wraz z załącznikami; Przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowania; Uczestniczenie w procesie badania i oceny ofert pod kątem formalno-prawnym (w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
11 dni
Zakres obowiązków Prowadzenie postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami; Uczestniczenie w pracach komisji przetargowej oraz w badaniach formalno prawnych oferty; Sporządzanie protokołów; Przygotowanie pism: wezwanie, zawiadomienie; Przygotowywanie i publikacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Twój zakres obowiązków: Negocjowanie warunków współpracy, pozyskanie najlepszej rynkowo oferty na dane produkty, Budowanie asortymentu w ramach danej kategorii, Odpowiedzialność za politykę cenową i konkurencyjną podległej kategorii, Ustalanie działań promocyjnych oraz ocena ich...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 9 500 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online
12 dni
Przyszły zakres obowiązków: Wsparcie użytkowników w zakresie procesów "source to pay" poprzez system zgłoszeń SAP/Ariba; Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń dotyczących bieżących problemów z systemami zakupowymi i płatnościami; Wykonywanie oceny zgłoszeń i problemów, kierowanie ich...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 7 500 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Zakres obowiązków: analiza stanów magazynowych surowców i opakowań do produkcji na trzech zakładach produkcyjnych; planowanie, prognozowanie i harmonogramowanie dostaw surowców i opakowań; analiza planowanego i bieżącego zużycia surowców; bieżąca kontrola/koordynacja realizacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 850 - 6 922 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 dni
Identyfikacja potencjalnych dostawców, składanie zapytań ofertowych, analiza otrzymanych ofert i nadzór nad zamówieniami; Nadzór nad zamówieniami realizowanymi przez dostawców pod kątem terminowości ich realizacji, cen, oraz zamawianych ilości; Monitoring rynku pod kątem trendów, cen i...
Szukasz nowego wyzwania zawodowego i zwróciłeś / zwróciłaś uwagę na oferty pracy na stanowisko specjalisty ds. zakupów? Jest to rola zawodowa, która bywa różnie nazywana. Oprócz najczęściej spotykanego miana specjalisty ds. zakupów może to być chociażby specjalista ds. zaopatrzenia i logistyki, kupiec, a w przypadku wyższych stopniem posad senior logistics specialist, category manager czy starszy specjalista ds. zakupów. Jest to pracownik, który odgrywa istotną rolę w każdym średnim i dużym przedsiębiorstwie, zarówno produkcyjnym, jak i usługowym. Zakres obowiązków różni się w zależności od specyfiki firmy, niemniej specjalista ds. zakupów nieodmiennie pracuje z produktami w ramach przydzielonego budżetu. Szukasz pracy i interesuje Cię ta profesja? Przeczytaj cały opis stanowiska i aplikuj na aktualne oferty pracy!
Charakterystyka zawodu specjalisty ds. zakupów
Specjalista ds. zakupów pracuje w dziale zakupów, zaopatrzenia bądź logistyki w średnich i dużych przedsiębiorstwach oraz różnego rodzaju instytucjach i organizacjach. Osoba zatrudniona na tym stanowisku jest odpowiedzialna za zarządzanie całym procesem zakupowym: od analizy asortymentu, przez utrzymanie dobrych relacji z dostawcami i innymi pośrednikami, poszukiwanie nowych dostawców i kontrahentów, po nadzorowanie realizacji procesu zakupów i analizę otrzymanych ofert sprzedażowych. Osoba obejmująca to stanowisko dba o to, żeby przedsiębiorstwo, dla którego pracuje, zawsze miało odpowiednią ilość towaru bądź surowców niezbędnych do funkcjonowania i rozwijania się na rynku. Towar ten powinien być dodatkowo w optymalnej cenie i jak najwyższej jakości.
Jak zostać specjalistą ds. zakupów?
Jeśli posiadasz minimum 2 lata doświadczenia, umiesz pracować z dużą ilością danych, a znajomość języka angielskiego na poziomie B2 nie stanowi dla Ciebie problemu, jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko. W opisach ofert często można napotkać wymaganie doświadczenia w prowadzeniu procesów zakupowych, niemniej jako osoba początkująca także masz szansę na znalezienie posady. Istotna jest umiejętność zarządzania procesami, a także dobra znajomość specyfiki danej branży, a tych można nauczyć się na wielu różnych stanowiskach. Dlatego nie wahaj się i zaaplikuj na wybraną posadę nawet mimo braku stażu pracy.
Pracodawcy czasami wymagają ponadto wykształcenia wyższego (kierunek związany z biznesem, zarządzaniem, logistyką, transportem, matematyką, marketingiem – kryteria mogą być naprawdę bardzo różne) bądź statusu studenta. Istotna może być także znajomość języka niemieckiego, rosyjskiego czy angielskiego w stopniu bardzo dobrym, umożliwiającym prowadzenie negocjacji biznesowych czy tworzenie zapytań ofertowych.
Stanowisko specjalisty ds. zakupów i logistyki – predyspozycje zawodowe
Doskonały specjalista ds. zamówień to osoba dobrze zorganizowana, nie mająca żadnego kłopotu zarówno z organizacją pracy własnej, jak i czuwaniem nad zleceniami powierzonymi innym stronom projektu. Powinien być to także ktoś komunikatywny, otwarty i cechujący się wysoką kulturą osobistą, gdyż specjalista do spraw zakupów ma za zadanie utrzymywanie relacji z klientami i kontrahentami, na co dzień utrzymuje kontakty z dostawcami i prowadzi współpracę z pozostałymi działami firmy. Inne ważne cechy osoby na stanowisku pracownika ds. dostaw to: umiejętność pracy pod presją czasu i dotrzymania terminów, odporność na stres, uważność, kreatywność, umiejętność wyszukiwania najlepszych ofert, zdolności negocjacyjne, asertywność, wysoka motywacja do pracy.
Jak wygląda praca specjalistki ds. zakupów?
Pracownik dokonuje zamówień, wykonuje research dostępnych na rynku materiałów, a także prowadzi współpracę z dostawcami i czuwa nad powierzonym budżetem. Jednym z największych wyzwań w codziennej pracy specjalisty ds. zakupów jest optymalizacja dostaw i zarządzanie powierzoną kategorią zakupową. To on decyduje o tym, co, kiedy i w jakiej ilości zostanie zakupione dla firmy. Wyborowi towaru / surowca często towarzyszy bieżąca analiza zaopatrzenia, budżetu, operacji logistycznych, a także tworzenie planów zakupowych i współpraca z innymi działami firmy.
Specjalista ds. zakupów i zaopatrzenia – co robi?
Specjalista ds. zakupów to pracownik odpowiedzialny za identyfikację, negocjowanie i nawiązywanie kontaktów z dostawcami oraz innymi kontrahentami. Pracownik na co dzień zarządza kosztami i czuwa nad tym, by zakupy realizowane zgodnie ze standardami firmy, w ramach budżetu oraz zgodnie z jej potrzebami. Jego obowiązkiem jest również monitorowanie dostaw i kontrola jakości produktów. Pracownik upewnia się, że zakupione towary spełniają określone specyfikacje, nie mają wad produkcyjnych itp. Współcześnie specjalista ds. zakupów prowadzi szeroko zakrojone działania offline i online. Bierze udział w spotkaniach z dostawcami i kontrahentami, niekiedy samodzielnie wybiera produkt w siedzibie dostawcy, ale także prowadzi negocjacje, wysyła zapytania i wybiera produkty za pośrednictwem internetu. Kolejnym, ale nie mniej ważnym zadaniem specjalisty ds. zakupów, jest prowadzenie analizy rynku i śledzenie działań konkurencji, dzięki czemu pracownik może podejmować trafne decyzje zakupowe zgodnie z najnowszymi trendami i zmieniającymi się warunkami w branży
Młodszy specjalista ds. zakupów, asystent kupca
Specjalistę ds. zakupów często wspiera w codziennej pracy asystent ds. zakupów / młodszy specjalista ds. zakupów. Osoba na tym stanowisku pomaga w sporządzaniu i utrzymaniu prawidłowej dokumentacji zakupów. Pod nadzorem przełożonego koordynuje dostawy i gromadzi informacje na temat trendów rynkowych.
Specjalista w dziale zakupów technicznych
Specjalista w dziale zakupów technicznych m.in. prowadzi analizę potrzeb operacyjnych, negocjuje umowy z dostawcami oraz kontroluje jakość nabywanych produktów bądź usług technicznych. Osoba na tym stanowisku musi posiadać gruntowną wiedzę techniczną, a także wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i być w stanie podejmować strategiczne decyzje zakupowe. Niekiedy wymagane jest wykształcenie kierunkowe związane z dziedziną, w której działa przedsiębiorstwo.
Specjalista ds. marketingu i zakupów z językiem angielskim
Specjalista ds. marketingu i zakupów z językiem angielskim to osoba, która posiada kompetencje z zakresu marketingu i zakupów i jednocześnie umiejętność płynnej komunikacji w języku angielskim (poziom biznesowy). Jest to stanowisko wymagające nie tylko rozumienia strategii marketingowych, procesów zakupowych i logistycznych oraz trendów rynkowych, ale także zdolności do nawiązywania i utrzymania dobrych relacji biznesowych z międzynarodowymi partnerami. Swobodna komunikacja w języku angielskim jest oczywiście kluczowa, aby skutecznie koordynować projekty i negocjować warunki kontraktów. Dlatego też pracodawcy szukają osób z certyfikatami językowymi i ukończonymi studiami wyższymi. Jest to posada, która zwykle daje gwarancję wysokich zarobków.
Ile zarabia specjalista ds. zamówień?
Wiele osób zastanawia się, jakie są płace brutto w skali miesiąca osoby zajmującej tak odpowiedzialne stanowisko jak specjalista ds. zakupów / zamówień. Płace mogą się jednak znacznie różnić, zależnie od branży, w jakiej działa firma, jej wielkości, a także zakresu obowiązków, stopnia odpowiedzialności i poziomu stanowiska, jakie obejmuje pracownik. Jak podaje Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń, mediana miesięcznej pensji młodszego specjalisty to 5000 zł brutto miesięcznie, samodzielnego specjalisty 6230 zł brutto na miesiąc, a starszego specjalisty 7970 zł brutto miesięcznie.
Praca w dziale zaopatrzenia i zakupów – warunki zatrudnienia
Miejscem pracy specjalisty ds. zakupów zwykle jest siedziba firmy, niemniej coraz częściej pracodawcy oferują zatrudnionym możliwość pracy zdalnej bądź hybrydowej. Pracownik musi być gotowy na odbywanie podróży służbowych. Często proponuje mu się umowę o pracę, umowę b2b bądź kontrakt menedżerski. Może także liczyć na różne dodatki np. służbowy laptop i telefon, służbowy samochód, wczasy pod gruszą czy prywatną opiekę medyczną.
Specjalista do spraw zakupów – perspektywy zawodowe, ścieżka kariery
Specjalista do spraw zakupów to bardzo istotna funkcja w każdej firmie, a na polskim rynku pracy perspektywy zawodowe dla tej roli są bardzo obiecujące. Kandydaci zwykle nie mają kłopotu ze znalezieniem ofert pracy dla siebie. Co więcej, pracownicy na tym stanowisku stoją przed możliwością rozwoju. Wraz ze zdobywanym doświadczeniem można awansować np. do roli managera ds. zakupów, dyrektora zakupów lub nawet na stanowisko CPO (Chief Procurement Officer).
Sprawdź najnowsze oferty pracy dla specjalisty ds. zakupów
Jeśli jesteś zainteresowany / zainteresowana tym stanowiskiem, bez trudu znajdziesz atrakcyjne oferty pracy na Praca.pl. Pamiętaj, że w naszym serwisie możesz podać różne kryteria wyszukiwania ogłoszeń, np. miejscowość, tryb pracy zdalnej, pracy hybrydowej czy poziom stanowiska. Ustaw Job Alert i wykorzystać Kreator CV Online do stworzenia profesjonalnego życiorysu zawodowego. Dzięki tym nowoczesnym narzędziom praca na stanowisku specjalisty ds. zakupów znajdzie się w Twoim zasięgu!
Praca specjalista ds. zakupów – najczęściej zadawane pytania:
Kim jest specjalista ds. zakupów?
Specjalista ds. zakupów to pracownik, który odpowiada za nabywanie odpowiednich produktów lub usług dla firmy. Jego / jej zadania obejmują m.in. negocjowanie kontraktów z dostawcami, monitorowanie jakości dostaw oraz stałą analizę tendencji rynkowych.
Jakie umiejętności są potrzebne do pracy na stanowisku specjalisty ds. zakupów?
Specjalista ds. zakupów powinien mieć wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz umiejętność analizy danych i zdolności numeryczne. Musi także wykazywać się umiejętnością strategicznego myślenia, aby być w stanie odpowiednio planować i przewidywać potrzeby zakupowe firmy.