Praca.pl Praca Marketing / Reklama / PR
Specjalista ds. Marketingu

Praca Specjalista ds. Marketingu

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 86

  • Specjalista ds. marketingu i contentu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej. Przygotowywanie materiałów promocyjnych do kampanii online i offline (e-booki, webinary, podcasty, wideo, mailingi, infografiki, whitepapers i inne). Tworzenie treści na strony internetowe oraz do materiałów...
  • Młodszy Kierownik ds. Marketingu

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Projektowanie i realizacja kampanii marketingowych dla centrów handlowych. Współpraca z firmami zewnętrznymi i najemcami. Zarządzanie marketingiem w mediach społecznościowych, stronami internetowymi i treścią. Negocjowanie i zarządzanie umowami. Koordynacja z działami...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, The Park, ul. Krakowiaków 46    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Planowanie, koordynowanie i realizowanie działań w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy np. przygotowywanie newslettera i biuletynów pracowniczych, przygotowywanie materiałów komunikacyjnych, informacji prasowych; Nadzorowanie narzędzi komunikacji...
  • Social Media Manager

    Zieta Prozessdesign sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obowiązki: realizacja strategii marketingowej marki i produktów, zarządzanie bieżącymi zadaniami medialnymi, prowadzenie działań w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Google, analiza kampanii, analiza rynku oraz trendów, tworzenie treści do mediów...
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych Klientów (z działań akwizycyjnych oraz spośród bazy leadów), tworzenie i prezentacja ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych, realizacja celów sprzedaży i marketingu, tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads, Facebook Ads,...
  • Specjalista ds. Analiz Zagranicznych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Koordynacja analiz marketingowo – sprzedażowych dotyczących rynków zagranicznych (ze szczególnym uwzględnieniem rynków wschodnich). Inicjowanie i uczestniczenie w realizacji projektów badawczych i analitycznych związanych z rynkami zagranicznymi. Proponowanie...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF; Analiza możliwości zaangażowania UNICEF Polska w panelach dyskusyjnych, warsztatach lub jako prelegent na konferencjach; Prowadzenie...
  • Product Manager serwisu

    Zawsze Pomorze   Gdańsk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zarządzanie produktem w całym cyklu jego życia; Poprawa jakości produktu internetowego i zwiększenie zasięgów internetowych (UU, PV) Właściwe definiowanie potrzeb Klienta, kreowanie nowych produktów oraz rozwijanie już istniejących; Zwiększenie efektywności reklamowej portalu, tym...
  • Specjalistka / Specjalista - Główna Specjalistka / Główny Specjalista ds. naukowych (w zakresie historii i dziedzictwa kulturowego)

    Hevelianum   Gdańsk, ul. Gradowa 6    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zadania: opracowanie, prowadzenie i rozwój oferty historycznej Hevelianum, organizacja wydarzeń, seminariów, konferencji, spotkań otwartych, wykładów poświęconych historii i dziedzictwu kulturowemu, planowanie, obsługa organizacyjna oraz dbałość o prawidłowy przebieg ww. wydarzeń oraz...
  • Grupa Outworking
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie / o pracę  tymczasowa/dodatkowa / część etatu   30,00 zł brutto/godz.
    7 dni
    Obowiązki: Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych według ustalonego scenariusza, Weryfikacja danych i kryteriów potencjalnych uczestników, Prezentacja oferty Badań Panelowych, Wysyłanie informacji i umów e-mailowo/sms-owo (opcjonalnie).
  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
  • Główny specjalista ds. informacji i promocji

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Organizowanie informacji wewnętrznej w biurze Związku Rzemiosła Polskiego oraz komunikacja z organizacjami będącymi w strukturach ZRP. Opracowywanie i realizacja strategii działań informacyjnych, promocyjnych i marketingowych ZRP. Promowanie ZRP i budowanie pozytywnego wizerunku,...
  • Junior Brand Manager

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / menedżer  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    MIEJSCE PRACY: BUCZKOWICE, KOŁO BIELSKA-BIAŁEJ Zakres działań: Kompleksowe wdrażanie strategii marketingowej marki w zakresie szeroko pojętych aktywności (media tradycyjne, social media, sponsoring, eventy, targi itp.). Kontroling dostaw oraz bieżąca praca w zakresie logistyki importowanych...
  • MAJOREL POLSKA   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    This position provides you with the opportunity to work alongside one of our high-profile clients who specialize in internet-based searching and video sharing platforms. As a Junior Content Analyst, you will be part of a multinational team creating and improving online advertising content for our...
  • Inżynier Produktu

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Komorniki, ul. Krzysztofa Kolumba 15    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za przygotowywanie bazy prototypów do oferty produktowej Organizacja i nadzór nad projektami serwisowymi dotyczącymi gamy produktowej Aktualizacja cenników produktowych Współpraca z Product Managerem w serwisie
  • Specjalista Produktowy Multiagencyjny

    GRUPA PZU   Radom    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych; Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych; Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji; Zapewnienie terminowego i jakościowego przygotowania dokumentacji...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Wałcz    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i księgowości

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....
  • Główny specjalista

    Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    14 godz.
  • Główny specjalista

    Ministerstwo Finansów w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    6 dni
  • Specjalista ds.marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego   Kopytów (pow. warszawski zachodni, gm. Błonie), Kopytów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
  • Specjalista ds. organizacji imprez

    Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach   Mysłowice    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
  • Specjalista ds. marketingu i handlu (staż)

    Powiatowy Urząd Pracy w Tychach   Tychy    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
  • Specjalista ds. sprzedaży i marketingu (staż)

    Powiatowy Urząd Pracy w Tychach   Tychy    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
  • Administrator ds. komunikacji / communications administrator

    Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu   Poznań    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
  • Digital marketing sales lead qualification specialist/główny specjalista ds. kwalifikacji sprzedaży w marketingu cyfrowym

    Grodzki Urząd Pracy w Krakowie   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
  • Specjalista do spraw marketingu i handlu

    Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi   Złotoryja    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
  • Specjalista do spraw reklamy

    Miejski Urząd Pracy w Kielcach   Kielce    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
  • Pracownik marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie   Wejherowo    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
  • Pracownik eventowy

    Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu   Szałe    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni

Praca Specjalista ds. Marketingu

Zawód specjalisty ds. marketingu wymaga od osoby go wykonującej kreatywności, analitycznego myślenia oraz wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i empatii. Specjaliści ds. marketingu i handlu czy marketingu i PR są zatrudniani w różnorodnych branżach, takich jak e-commerce, agencje reklamowe, działy marketingu w firmach produkcyjnych, usługowych i handlowych, czy też w sklepach internetowych. Doświadczone osoby często decydują się na prowadzenie własnej działalności gospodarczej i współpracę z wybranymi firmami np. w ramach kontraktu b2b.

Osoby zatrudnione na tym stanowisku mogą mieć dość szeroki zakres obowiązków, obejmujący m.in. planowanie i wdrażanie działań trade marketingowych, analizę efektywności kampanii reklamowych i promocyjnych, zarządzanie contentem w mediach społecznościowych, śledzenie nowości w dziedzinie sprzedaż reklam online, prowadzenie badań marketingowych czy chociażby współpracę z działem customer service, działem sprzedaży i innymi sekcjami w firmie. Osoby wykonujące pracę na stanowisku specjalisty ds. marketingu coraz częściej mają dostęp do pracy zdalnej lub hybrydowej. Na Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy w branży marketingowej. Jeśli wciąż zastanawiasz się, czy zaaplikować, poznaj czytaj dalej i poznaj specyfikę tej profesji, warunki zatrudnienia, czas pracy i zakres zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku.

Specjalista do spraw marketingu – zakres obowiązków

Jak wcześniej wspomniano, specjalista ds. marketingu może mieć dość szeroki zakres działań. Przede wszystkim odpowiada jednak za kreowanie i wdrażanie strategii marketingowych, zarówno w sferze online, jak i offline (bywa, że zajmuje się tylko jedną dziedziną, np. marketingiem i PR offline i pracuje przy wsparciu asystentki ds. marketingu internetowego albo przy współpracy z zespołem SEO/SEM), Co niezwykle ważne, do kluczowych zadań specjalisty ds. marketingu należy planowanie akcji promocyjnych w różnych kanałach i opracowywanie spójnego wizerunku marki, a także prowadzenie badań konsumenckich i eksperckich oraz stała analiza rynku. Specjalista ds. marketingu musi również monitorować i analizować wyniki działań marketingowych, żeby móc optymalizować strategie i zwiększać efektywność kampanii reklamowych. Jest to bez wątpienia dynamiczne, rozwojowe, ale i bardzo odpowiedzialne stanowisko.

Jak zostać specjalistą ds. marketingu?

Żeby zacząć pracę jako specjalista do spraw marketingu, zwykle niezbędne jest posiadanie wykształcenia w dziedzinie marketingu, handlu lub pokrewnych obszarach. Pracodawcy preferują osoby z dyplomem uczelni wyższej. To jednak nie wszystko. Od kandydata wymaga się także praktycznej wiedzy w obszarze marketingu internetowego, SEM i SEO, umiejętności posługiwania oprogramowaniem diagnostycznym i analitycznym. Warto zwrócić uwagę również na fakt, że doświadczenie w zarządzaniu kampaniami reklamowymi online, także performance marketingu i influencer marketingu, jest coraz wyżej cenione na rynku pracy. Doświadczenie można zdobyć na kursach, a także na stanowiskach juniorskich w działach marketingu czy SEO. Oferty pracy na stanowisko specjalisty ds. marketingu znajdziesz na Praca.pl. Warto aplikować nawet mimo braku dużego doświadczenia i bogatego portfolio!

Stanowisko specjalistki ds. marketingu – predyspozycje zawodowe

Specjalistka ds. marketingu czy marketingowiec to osoby, które doskonale rozumieją zarówno aspekty techniczne prowadzenia kampanii reklamowych i tworzenia strategii marketingowych, jak i potrafią wczuć się w potrzeby klientów oraz wychwycić rynkowe trendy. Osoba na tym stanowisku powinna charakteryzować się kreatywnością, umiejętnością analitycznego myślenia i jednocześnie zdolnością do efektywnego zarządzania projektami. Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania zespołem to konieczność w tej pracy. Ponadto wymagane są umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji z klientami, a także odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu. 

Ile zarabia specjalista ds. marketingu?

Mediana wynagrodzenia samodzielnego specjalisty ds. marketingu wynosi 5780 zł brutto miesięcznie, wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń. Warto jednak wiedzieć, że osoby z dużym doświadczeniem osiągają zwykle znacznie wyższe wypłaty. Dla starszego specjalisty w dziedzinie marketingu mediana miesięcznej pensji brutto to 7410 zł, a jedna czwarta najlepiej opłacanych pracowników zarabia co najmniej 9210 zł brutto miesięcznie.

Digital Marketing Specialist – z językiem czeskim

Na rynku pracy coraz częściej pojawiają się oferty skierowane do specjalistów ds. marketingu z językami obcymi, np. z językiem czeskim. Jeśli płynnie mówisz po czesku albo jesteś gotów / gotowa nauczyć się tego języka, w połączeniu z wiedzą z zakresu marketingu może to stanowić furtkę do błyskotliwej kariery. Digital Marketing Specialist z językiem czeskim zajmuje się zarządzaniem kampaniami marketingowymi na rynkach czeskich, przy czym oferty zwykle dotyczą prowadzenia kampanii online. Taki pracownik musi posiadać umiejętności w zakresie SEM, SEO, content marketingu oraz analizy danych przy pomocy oprogramowania diagnostycznego. Specjalista powinien także doskonale orientować się w realiach rynkowych Czech i preferencjach konsumentów mieszkających w tym kraju. Istotne znaczenie mogą mieć tu pewne konteksty kulturowe, na które marketingowiec z językiem czeskim powinien być wrażliwy.

Specjalista/tka ds. Komunikacji i Social Media

Specjalista ds. mediów społecznościowych i komunikacji odpowiada za tworzenie, publikowanie i zarządzanie treściami w social mediach takich jak TikTok, Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, YouTube i inne kanały. Osoba na tym stanowisku musi posiadać doskonałe umiejętności tworzenia angażującego contentu, zarządzania społecznością online, wyczuwania nastrojów i trendów oraz monitorowania efektywności działań w mediach społecznościowych. Na tym stanowisku niezwykle ważne jest wyczulenie popkulturowe i kulturowe specyficzne dla danej społeczności internetowej, a także umiejętność szybkiego reagowania na zmiany w trendach.

Starszy Specjalista ds. Marketingu B2B

Starszy specjalista ds. marketingu B2B to stanowisko obarczone dużą odpowiedzialnością, pozwalające jednak na swobodne prowadzenie samodzielnych projektów. Starszy marketingowiec zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem strategii reklamowych skierowanych do klientów korporacyjnych. Jego praca wymaga dogłębnej znajomości rynku B2B, umiejętności analizy potrzeb klientów biznesowych oraz kreowania skutecznych kampanii marketingowych. Doświadczenie w dziedzinie trade marketingu i marketingu performance jest tutaj kluczowe, ponieważ pozwala na efektywne docieranie do grupy docelowej i budowanie długotrwałych relacji biznesowych.

Brand Manager

Brand Manager to kolejne ciekawe stanowisko w dziedzinie marketingu. Specjalista ten jest odpowiedzialny za tworzenie i utrzymywanie silnej i spójnej marki na rynku. Brand Manager musi umiejętnie zarządzać wizerunkiem firmy, planować i realizować strategie marketingowe, a także nadzorować wszelkie działania promocyjne i reklamowe. Błąd może bardzo wiele kosztować, dlatego posada ta obarczona jest wysoką odpowiedzialnością. Pracownik powinien cechować się doskonałym zrozumieniem realiów rynkowych i nastrojów konsumentów, a także kreatywnością, umiejętnością analitycznego myślenia i przewidywania.

Młodszy specjalista ds. marketingu i PR – ścieżka kariery juniora

Młodszy specjalista ds. marketingu i PR to stanowisko przeznaczone dla osób rozpoczynających swoją karierę w marketingu. Juniorzy dostają możliwość nauki i zdobycia doświadczenia w różnych dziedzinach marketingu i komunikacji z klientem. Zwykle to właśnie młodsi specjaliści ds. marketingu odpowiadają za zarządzanie mediami społecznościowymi, a także wspierają starszych specjalistów ds. marketingu w czasie planowania kampanii PR. Perspektywy zawodowe w dziedzinie PR, marketingu i sprzedaży są obiecujące, a osoby ambitne i wytrwałe mają możliwość awansu na wyższe stanowiska.

Sprawdź najnowsze oferty pracy dla specjalistów ds. marketingu w miastach

Najnowsze ogłoszenia o pracę na stanowisku specjalisty ds. marketingu czekają na Ciebie na Praca.pl. Nie przegap żadnej atrakcyjnej oferty! Ustaw Job Alert, zapisz się do Newslettera i regularnie aplikuj na wybrane stanowiska. Pamiętaj, żeby wiele ofert pracy w marketingu dotyczy pracy zdalnej, dlatego nie musisz ograniczać się do jednej miejscowości w czasie swoich poszukiwań.

Praca specjalista ds. marketingu – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie umiejętności są najważniejsze na stanowisku specjalisty ds. marketingu?

Dla specjalisty ds. marketingu niezwykle istotne są umiejętności analityczne, zdolność strategicznego myślenia, a także kreatywność i wyczucie rynku. Nie można zapominać także o tym, jak ważna jest w tym zawodzie znajomość narzędzi marketingu internetowego, takich jak SEO, SEM, analityka webowa oraz chociażby umiejętność efektywnej komunikacji w mediach społecznościowych.

  • W jakich branżach może pracować specjalista ds. marketingu?

Specjalista do spraw marketingu znajdzie zatrudnienie w wielu dziedzinach gospodarki, od branży e-commerce, przez pracę w agencjach reklamowych, po posady w firmach handlowych, usługowych czy produkcyjnych. Warto wiedzieć, że stanowiska oferowane są też w instytucjach non-profit czy placówkach z branży edukacyjnej, kulturalnej, rozrywkowej.