Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa wniosków zakupowych z obszaru informatyki oraz wspomaganie procesu zamówień poprzez przygotowywanie wniosków, specyfikacji i opisu przedmiotu zamówienia. Ewidencja dokumentów związanych z realizacją wniosków zakupowych w systemie...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Twój zakres obowiązków: Bezpośrednie, zdalne i telefoniczne wsparcie informatyczne w zakresie sprzętu oraz oprogramowania biurowego i ERP dla pracowników firmy, Obsługa informatyczna systemów Comarch ERP XL, Optima, BI, WMS, Obsługa incydentów w systemie ticketowym (Jira), Współpraca z...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
What the day will look like: This role will provide the candidate an opportunity to manage the service transition of IT applications into operations mode, coordinating support engineering resources that manage application and data-related incidents, problems and change on a day-to-day basis for our...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i wsparcie użytkowników w obszarze IT: komputery, drukarki, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, Office, sieci LAN/WAN. Instalacja i konfiguracja sprzętu/oprogramowania w projektach wdrożeniowych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych....
Klient portalu Praca.pl
Gorzów Wielkopolski
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klienta i wsparcie w dziedzinie IT, w tym urządzenia mobilne i sieci. Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania. Diagnoza i naprawa problemów technicznych. Administrowanie systemami, monitoring i poprawa wydajności.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres zadań: zapewnienie użytkownikom wsparcia w razie problemów ze sprzętem komputerowym (hardware + software), prace przy przebudowie lub awariach okablowania sieci LAN Szpitala, nadzorowanie prawidłowości działania sprzętu komputerowego (stacje robocze, drukarki), prowadzenie czynności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
1 dni
Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Miejsce pracy: Jaktorów ZADANIA: Praca w 6-osobowym zespole; Odpowiedzialności za bazę danych do raportów w systemie Galactica; Zapewnianie efektywnego wsparcia systemowego i rozwój narzędzi - wsparcie doświadczonej Key user’ki systemu; Wsparcie działu serwisu w zakresie pozyskiwania...
YOUR ROLE Do you have experience in IT? Well, you may be the IT Professional (Senior Super User) we are looking for. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Support during implementation of the WMS system in the warehouse; Providing IT support for end users of the WMS system (advise, problem-solving); Provide...
Reprezentowanie marki, zapewniając profesjonalne wsparcie klientom przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM oraz rozwiązywanie problemów technicznych z wykorzystaniem narzędzi analitycznych. Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach i usługach marki. Współpraca...
Poszukujemy Ciebie, jeśli posiadasz: doświadczenie w pracy w call center - szczególnie infolinia przychodząca doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji; komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji i duże zaangażowanie umiejętność pracy z kilkoma narzędziami w jednym czasie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie informatyczne dla pracowników: zdalnie, telefonicznie oraz bezpośrednie, Administracja systemami Comarch ERP XL, Optima, BI, WMS, Obsługa zgłoszeń w systemie Jira, Współpraca z dostawcami sprzętu oraz oprogramowania, Interakcja z innymi działami w firmie,...
Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: Wdrażanie zaawansowanych rozwiązań sieciowych i bezpieczeństwa oraz administrowanie nimi. Zarządzanie politykami firewall, VPN oraz innymi systemami w celu ochrony przed zagrożeniami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Znajomość tematyki bezpieczeństwa...
Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje zadania: Wsparcie informatyczne użytkowników - zdalnie, telefonicznie oraz przy użyciu sprzętu i oprogramowania biurowego oraz systemów ERP (Comarch ERP XL, Optima, BI, WMS). Zarządzanie incydentami za pomocą systemu ticketowego (Jira). Współpraca z dostawcami sprzętu i...
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
Klient portalu Praca.pl
Małogoszcz
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów wysyłkowych. Rozwiązywanie problemów technicznych i wsparcie użytkowników każdego dnia. Testowanie systemów po każdej aktualizacji. Dbanie o minimalizację awaryjności systemów. Współpraca z międzynarodowym zespołem.
Wprowadzanie i wsparcie systemu WMS; Doradztwo i pomoc techniczna dla użytkowników końcowych; Wsparcie w użytkowaniu systemów operacyjnych oraz oprogramowania; Udział i wsparcie w projektach biznesowych oraz globalnych inicjatywach; Współpraca z innymi działami w celu dostosowania...
Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Dołączenie do zespołu Service Desk. Obsługa linii angielskiej. Wsparcie IT pierwszego i półtorapoziomowe. Zdalne rozwiązywanie problemów z użyciem SCCM. Edukowanie użytkowników w procesie rozwiązywania problemów. Wskazywanie usprawnień procesów. Punkt eskalacji dla pilnych...
Klient portalu Praca.pl
Szczecinek
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
10 dni
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
12 dni
Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
Zgoda na Pliki Cookies
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379