Praca.pl Praca Mazowieckie Raszyn
Specjalista ds. Obsługi Klientów Indywidualnych

Praca Specjalista ds. Obsługi Klientów Indywidualnych Raszyn najnowsze oferty pracy

Brak ofert

Nie znaleźliśmy ofert pracy spełniających wybrane kryteria.

Sprawdź, czy nie ma literówek we wpisanych frazach lub spróbuj bardziej ogólnego zapytania.

Praca Specjalista ds. Obsługi Klientów Indywidualnych mazowieckie najnowsze oferty pracy

  • T-Mobile Polska
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Warszawa, KEN 98    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Back-office Specialist with German

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Main responsibilities: Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the company's products; Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses; Working closely with internal company departments; Offering prompt assistance to address requests.
  • Back-office Specialist with Greek

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Main responsibilities: Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the company's products; Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses; Working closely with internal company departments; Offering prompt assistance to address requests.