Praca.pl Praca
specjalista ds marketingu cyfrowego

Praca specjalista ds marketingu cyfrowego

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Specjalista ds. Marketingu

    B&S DEVELOPMENT ŁUKASZ ŚWITEK   Kraków    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Planuj i wdrażaj działania marketingowe online i offline, aby zwiększyć świadomość marki i wyniki sprzedaży. Odpowiedzialny za spersonalizowane strategie promocji różnych kategorii produktów, takich jak książki, biżuteria i zegarki. Zarządzaj platformą e-commerce firmy i kontami w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    edp by zielona-energia.com   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje główne zadania: Opracowywanie i realizacja strategii generowania leadów wspierających sprzedaż. Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z firmami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za dostarczanie leadów. Zarządzanie obecnością firmy w social media, w tym tworzenie i publikowanie...
  • Analityk Danych / Specjalista ds. Map Cyfrowych z j. polskim i angielskim

    TELUS International AI Inc   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    (praca zdalna) Opis zadań: Praca nad jakością i zawartością cyfrowych map, które są używane na całym świecie. Wykonywanie badań i analiz internetowych, ocena danych pod kątem ich przydatności i dokładności.
  • Asystent ds. marketingu

    LINDA AL-RIFAI KREATYWNOŚĆ - STYL - SMAK U LINDY   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obowiązki zawodowe: Pomoc w formułowaniu i wdrażaniu planów marketingowych wspierających promocję i widoczność marki. Odpowiedzialny za koordynację i zarządzanie działaniami marketingowymi online i offline; Pisz i publikuj treści marketingowe, w tym marketing e-mailowy, posty w mediach...