Praca.pl Praca
specjalista ds helpdesk

Praca specjalista ds helpdesk

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Młodszy Informatyk

    Bank Pocztowy S.A.   Bydgoszcz    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków wsparcie w ramach problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez Pracowników; diagnoza oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem; udzielanie informacji o statusie zgłoszeń; przygotowywanie sprzętu komputerowego dla...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...