specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy.
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Klient portalu Praca.pl
Koszalin
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Klient portalu Praca.pl
Jelenia Góra
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Realizacja ofert zgodnie z wytycznymi. Koordynacja logistyki i aktualizacja informacji. Zarządzanie procesem obsługi zamówień od początku do końca. Przeprowadzanie działań posprzedażowych (reklamacje, zwroty, monitorowanie płatności). Wsparcie menadżera ds. sprzedaży w projektach.
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Zadania: Obsługa ofert zgodnie z instrukcjami sprzedaży; Koordynacja i aktualizacja działań logistycznych; Efektywne zarządzanie całym procesem obsługi zamówienia; Działania posprzedażowe (reklamacje, zwroty, monitorowanie płatności) Wspieranie Account Managera w zakresie projektów...
Zadania: Kompleksowe zarządzanie procesem CIR – obsługa kwestii związanych z fakturowaniem, windykacją i reklamacjami klientów; Współpraca z klientami i zespołami wewnętrznymi (np. zespoły ds. jakości) w celu rozwiązywania zaległych i spornych rachunków; Aktywne działania...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zakres obowiązków: Opracowanie i wysyłanie zgłoszeń reklamacyjnych do CAT w języku angielskim; Współpraca z oddziałami firmy w zakresie udzielania gwarancji – weryfikacja zleceń pod kątem technicznym i merytorycznym;
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Your responsibilities: Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for customers. Provide...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Główne obowiązki: kompleksowa realizacja procesu zamówień, od momentu ich złożenia aż po dostawę, w szczególności zamówień dotyczących towarów z branży kosmetycznej; współpraca z fabrykami i dostawcami z Azji i Europy w celu zapewnienia terminowości i jakości dostaw; negocjowanie...
Zadania: Głównym zadaniem jest zapewnienie klientom doskonałej obsługi poprzez zarządzanie zamówieniami, zarządzanie kontami, rozwiązywanie problemów i niezbędną komunikację biznesową. Customer Service Analyst jest pierwszą linią kontaktu dla biznesu i klientów. Wsparcie działu...
Poszukujemy Ciebie, jeśli posiadasz: doświadczenie w pracy w call center - szczególnie infolinia przychodząca doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji; komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji i duże zaangażowanie umiejętność pracy z kilkoma narzędziami w jednym czasie...
Miejsce pracy: Ożarów Mazowiecki, ul. A.F. Radziwiłłów AUTOBUS ZTM 713 Metro Bemowo - Ożarów Mazowiecki 33minuty! Obowiązki: Obsługa reklamacji dotyczących części samochodowych; Współpraca z klientami i dostawcami; Analiza i weryfikacja zasadności zwrotów produktów;
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Klient portalu Praca.pl
Gorzów Wielkopolski
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Miejsce pracy: Ożarów Mazowiecki, ul. A.F. Radziwiłłów AUTOBUS ZTM 713 Metro Bemowo - Ożarów Mazowiecki 33minuty! Zadania: rozpatrywanie reklamacji części samochodowych; kontakt z klientem; współpraca z dostawcami; weryfikacja zasadności zwrotów;
Klient portalu Praca.pl
Izabelin-Dziekanówek
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Przygotowywanie i wysyłanie zgłoszeń reklamacyjnych w języku angielskim. Współpraca techniczno-merytoryczna z innymi oddziałami firmy w ramach udzielania gwarancji.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Obsługa klienta za pomocą różnych kanałów komunikacji (telefon, email, czat). Zarządzanie reklamacjami i zapewnienie sprawności urządzeń. Dostarczanie wysokiej jakości wsparcia, które zwiększa zadowolenie klientów.
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
7 dni
Obsługa klientów przez telefon, email, czat; Zarządzanie reklamacjami i utrzymanie sprawności urządzeń; Zapewnianie wysokiej jakości wsparcia dla klientów;
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Zadania: Tworzenie i przesyłanie dokumentacji reklamacji do Centrali CAT w języku angielskim; Weryfikacja i współpraca techniczna z innymi oddziałami firmy w zakresie gwarancji;
Oferowanie wsparcia technicznego dla użytkowników platformy. Rejestracja i analiza problemów IT. Komunikacja z użytkownikami i współpracownicy w celu rozwiązywania problemów. Wparcie w obsłudze reklamacji.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Klient portalu Praca.pl
Wrocław
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
10 dni
Kompleksowe zarządzanie procesem CIR – w tym obsługa fakturowania, windykacji i reklamacji klientów. Współpraca z klientami i zespołami wewnętrznymi w celu skutecznego rozwiązywania zaległych i spornych rachunków. Podejmowanie aktywnych działań windykacyjnych. Analiza danych...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Praca Pracownik Działu Reklamacji
Pracownik działu reklamacji odpowiada za przyjmowanie, analizę oraz rozstrzyganie skarg i reklamacji składanych przez klientów. Realizowanie takich zadań jest nieodłącznym elementem profesjonalnej obsługi posprzedażowej. Miejscem pracy osoby na tym stanowisku są na przykład centra obsługi klienta, działy reklamacji w dużych sklepach czy biura firm świadczących różnorakie usługi. Kto sprawdzi się w takiej pracy? Osoba zatrudniona w dziale reklamacyjnym musi wykazywać się wysokim poziomem kompetencji interpersonalnych, zdolnościami negocjacyjnymi oraz umiejętnością szybkiego rozwiązywania problemów. Musi także być empatyczna, cierpliwa, opanowana i odporna na stres, co pomaga w utrzymaniu pozytywnych relacji z klientami. Zaaplikuj na stanowisko młodszego specjalisty / młodszej specjalistki ds. reklamacji albo samodzielnego pracownika działu obsługi klienta / reklamacji. Wielu pracowników pilnie poszukuje pracowników sprawujących nadzór nad reklamacjami. Zapoznaj się także z pełnym opisem tego stanowiska pracy.
Pracownik działu reklamacji – co robi?
Pracownik działu reklamacji zwykle ma ustalony zakres obowiązków. Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie obsługa zgłoszeń i skarg od klientów, które dotyczą problemów z produktami lub usługami firmy. Do obowiązków zawodowych zaliczyć można zatem m.in. przyjmowanie reklamacji, ich weryfikację, analizę i rozwiązywanie zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz polityką firmy. Pracownik dba o to, by każda skarga była rozpatrzona sprawnie i profesjonalnie, dzięki czemu przyczynia się do zadowolenia klientów i utrzymania pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
Jak zostać pracownikiem obsługi reklamacji?
Jeśli chcesz zostać pracownikiem obsługi reklamacji, zwykle musisz mieć wykształcenie średnie lub wyższe oraz doświadczenie w pracy z klientem. Na tym stanowisku najważniejsze są umiejętności komunikacyjne, cierpliwość, pozytywne nastawienie do klienta, opanowanie, odporność na stres oraz zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów. Przyszli pracownicy zwykle przechodzą szkolenie wstępne, w ramach którego poznają procedury obsługi reklamacji i zwrotów w danej firmie. Dla pracodawców oceniających kompetencje kandydatów znaczenie może mieć także znajomość branży, w której działa firma.
Ile zarabia pracownik działu reklamacji?
Około 4,8 tys. złotych brutto miesięcznie - tyle wynosi mediana miesięcznych zarobków pracownika działu reklamacji (Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń). Zwykle młodszy specjalista ds. reklamacji może liczyć na mniejsze wynagrodzenie od starszych stażem kolegów i koleżanek, dlatego warto dbać o podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy.
Najnowsze oferty pracy dla stanowisko pracownika działu reklamacji
Zobacz najciekawsze i najbardziej aktualne ogłoszenia o pracę w Twoim mieście na Praca.pl! W naszym serwisie znajdziesz ogłoszenia zarówno od indywidualnych pracodawców, jak i agencji pracy oraz urzędu pracy. Wpisz w pasku wyszukiwania: pracownik działu reklamacji, zacznij przeglądać dostępne oferty i aplikuj już dziś!
Praca pracownik działy reklamacji – najczęściej zadawane pytania:
Jakie zadania należą do codziennych obowiązków pracownika działu reklamacji?
Pracownik działu reklamacji odpowiedzialny jest na co dzień przede wszystkim za przyjmowanie i obsługę skarg oraz reklamacji klientów. Pracownik ma obowiązkiem prowadzić dokładną dokumentację związaną z każdym przypadkiem reklamacji, monitorować procesy rozwiązywania problemów i dokonywać rozliczeń kasowych, jeśli wymaga tego dana sytuacja.
Gdzie szukać aktualnych ofert pracy jako pracownik działu reklamacji?
Aktualne oferty pracy dla pracowników działu reklamacji można znaleźć na Praca.pl. Jest to stanowisko powszechne w wielu branżach, więc warto regularnie sprawdzać najnowsze ogłoszenia, ustawić Job Alert i nie zapominać o regularnym aplikowaniu na interesujące oferty.
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379