Praca.pl Praca Małopolskie Nowy Sącz
Pracownik Działu Obsługi Klienta

Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta Nowy Sącz najnowsze oferty pracy

Brak ofert

Nie znaleźliśmy ofert pracy spełniających wybrane kryteria.

Sprawdź, czy nie ma literówek we wpisanych frazach lub spróbuj bardziej ogólnego zapytania.

Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta małopolskie najnowsze oferty pracy

  • Asystent w dziale sprzedaży

    VSS sp. z o.o.   Tomice    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Organizacja spotkań i wsparcie podczas ich trwania: Towarzyszenie w spotkaniach z klientami (stacjonarnych i online), Sporządzanie szczegółowych notatek z ustaleń, Przygotowywanie podsumowań i propozycji dla klientów. Wsparcie administracyjne i organizacyjne: Zarządzanie kalendarzem i...
  • RE/MAX Polska
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online
    10 dni
    Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Wsparcia Produktowego

    Starkmaszyny sp.z.o.o   małopolskie    praca mobilna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Siedlce
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    12 dni
    Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych dealerów i punktów handlowych na terenie kraju. Wspieranie procesów sprzedaży bezpośredniej u dealerów przez prezentacje produktu i pomoc w negocjacjach. Analiza sprzedaży i pracy dealerów. Przegląd i analiza konkurencyjności produktów na...
  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Junior Customer Care Agent - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • Contact Center Advisor - German speaking 24/7

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    It’s the full package that you bring to work every day that gets the job done. Your professional acumen and experience form most of your qualifications, but it’s your personality that makes the difference in delivering positively in this role. Especially the little twists we all have that make...
  • Online Advertising Specialist - Fluent Czech or Slovak

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca zdalna / hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    As an Online Advertising Specialist you will play a crucial role in delivering high-quality customer service through various channels, including phone, chat, and email for our high-profile Client, who specialize in internet-based searching and video sharing platforms. Your primary responsibilities...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...