Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Pracownik Działu Obsługi Klienta

Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 534

  • RE/MAX Polska
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online
    10 dni
    Co otrzymasz jako agent nieruchomości RE/MAX? wiedzę, która da Ci możliwość pracowania TYLKO na umowach ekskluzywnych, tzw. na wyłączność europejskie certyfikowane szkolenia podstawowe, dzięki którym będziesz profesjonalnym, skutecznym agentem nieruchomości przeprowadzającym...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z branży motoryzacyjnej z j. niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach oraz procedurach firmy. Zachowanie entuzjazmu i...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Kolorama   Piła    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska: Kontakt z zagranicznymi klientami telefonicznie i mailowo. Nadzorowanie realizacji zamówień. Współpraca z innymi działami firmy.
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
  • Konsultant / Konsultantka ds. e-commerce

    Balneo   Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice), k/Pruszkowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obsługa klientów detalicznych i dropshipping poprzez komunikację telefoniczną oraz emailową z zastosowaniem wysokiej jakości standardów. Doradztwo w doborze asortymentu łazienkowego oraz pomoc w kreowaniu wnętrz. Zarządzanie zamówieniami i dokumentacją za pomocą systemu Baselinker....
  • Konsultant Telefoniczny ds. Sprzedaży

    Bellora Group Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne zdobywanie nowych klientów i sprzedaż produktów/usług telefonicznie; Negocjowanie warunków i finalizacja transakcji; Budowanie i utrzymanie relacji z klientami; Analiza rynku i działań konkurencyjnych; Współpraca z zespołami firmy dla zapewnienia najlepszej...
  • Dobre Flaszki
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów oraz doradztwo w wyborze alkoholi. Sprzedaż i prezentacja asortymentu sklepu. Budowanie i pielęgnowanie długotrwałych relacji z klientami. Utrzymanie estetyki i porządku w sklepie. Zarządzanie stanem magazynowym oraz przyjmowanie dostaw.
  • Administrator sprzedaży

    TAGO DYSTRYBUCJA Sp. z o.o.   Orzechówek (pow. zgierski, gm. Stryków)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zadania: Identyfikacja i weryfikacja nowych klientów, Tworzenie raportów sprzedażowych, Zarządzanie projektami sprzedażowymi od początku do końca.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta e-commerce

    Balneo   Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice), k/Pruszkowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych oraz dropshipping poprzez telefon i e-mail, z dbałością o wysoką jakość i satysfakcję klienta. Doradztwo w zakresie wyboru produktów do wyposażenia łazienki – pomagaj klientom tworzyć ich wymarzone wnętrza! Zarządzanie zamówieniami i...
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z potencjalnymi klientami; Utrzymanie dobrych relacji z obecnymi klientami i identyfikacja ich potrzeb; Realizacja obsługi posprzedażowej; Dostarczanie wsparcia technicznego; Koordynacja zadań między działami; Współpraca z działami: sprzedaży,...
  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów z zachowaniem standardów firmy, Zapewnienie odpowiedniej prezentacji produktów (mięso, wędliny, sery) oraz kontrola terminów ważności, Aktywne uczestnictwo w sprzedaży, Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.
  • Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca zdalna / hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Do Twoich podstawowych zadań należeć będą: Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klienta w zakresie obsługi i sprzedaży ubezpieczeń. Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy. Rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi....
  • Przedstawiciel Handlowy HoReCa

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Toruń, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 105    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....
  • Przedstawiciel handlowy

    HEWEA Sp. z o.o.   Byków, k/ Wrocławia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Czym będziesz się zajmować realizacją procesu sprzedaży; pozyskiwanie nowych i obsługę obecnych klientów firmy; budowanie relacji z klientami; doradztwo techniczne; udział w targach branżowych. Czego oczekujemy wykształcenia wyższego / technicznego; doświadczenia w sprzedaży;...
  • Specjalista ds. Handlowych

    Odlewnia Zawiercie S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Opis stanowiska: pozyskiwanie nowych klientów krajowych i zagranicznych w obszarze produkcji odlewów maszynowych, nawiązywaniem i podtrzymywaniem relacji biznesowych, budowa i rozwój sieci sprzedaży odlewów maszynowych, realizacja wyznaczonych celów i planów sprzedażowych, organizacja...
  • Asystent Zarządzania Sklepem

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Obowiązki: Wspieranie Kierownika w monitorowaniu standardów obsługi i zatowarowania, Realizacja celów sprzedażowych sklepu, Koordynacja zamówień, Udział w inwentaryzacjach, Wsparcie zespołu sklepowego.
  • Asystent Zarządzającego Sklepem

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Siemiatycze    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Twoje główne zadania: Wspieranie procesów zamówień i zaopatrzenia, Współpraca z kierownictwem w zakresie administracji, Obsługa klientów i prace na sali sprzedaży.
  • Care Coordinator - Customer Care Specialist

    Henry Meds   Katowice    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    15 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Przedstawiciel Handlowy HoReCa

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Ząbki, ul. Wolności 50    praca mobilna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....
  • Starszy specjalista

    Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    7 dni
  • Opiekun klienta

    Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach   Zakliczyn (pow. myślenicki, gm. Siepraw), Zakliczyn    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
  • Pracownik działu handlowego

    Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy   Oleśnica    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni

Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta

Pracownik działu obsługi klienta to stanowisko tworzone w bardzo wielu branżach, dzięki czemu osoby chcące rozwijać się w tym obszarze zawodowym, mają naprawdę szerokie możliwości. Równie często jest to obecnie praca zdalna, jak i stacjonarna, wykonywana w biurze. Praca jako pracownik obsługi klienta, w tym telefoniczny czy internetowy konsultant, polega na kontakcie z klientem, aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów (na niektórych stanowiskach), profesjonalnej obsłudze połączeń przychodzących i wychodzących, doradzaniu w zakresie produktów i usług, obsłudze reklamacji czy rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez klientów.

Sprawdź najnowsze oferty pracy w  portalu Praca.pl, zaaplikuj i zacznij nową, ciekawą karierę! Nie wiesz, czy praca w dziale obsługi klienta jest dla Ciebie? Przeczytaj pełny opis stanowiska.

Pracownik działu obsługi klienta – co robi?

Pracownik działu obsługi klienta może mieć dość różnorodny zakres obowiązków. Wiele zależy od branży, w jakiej pracuje, a także specyfiki danej firmy. Zazwyczaj jednak najważniejsze zadania tego pracownika to:

  • zarządzanie połączeniami przychodzącymi, 
  • weryfikacja rozmów wedle procedur przyjętych przez pracodawcę, 
  • wsparcie klientów poprzez telefon czy czat na żywo, 
  • informowanie o usługach i produktach firmy,
  • rozwiązywanie problemów klientów związanych z ofertą firmy,
  • przygotowywanie ofert handlowych,
  • prowadzeniem rozmów posprzedażowych, aby utrzymać wysoką satysfakcję klientów, 
  • współpraca z innymi działami firmy, 
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

W zawodzie tym niezwykle istotne jest zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta. Pracownicy często specjalizują się w jednym typie klientów, np. obsługują klientów indywidualnych lub b2b.

Jak zostać pracownikiem działu obsługi klienta?

Pracodawcy preferują osoby, które mają doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta, ale kandydaci bez doświadczenia także mają spore szanse na zatrudnienie. Najważniejsze w tej pracy jest posiadanie dobrej, komunikatywnej znajomości języka oraz rozwiniętych umiejętności interpersonalnych. Liczy się dobra dykcja, charyzma i pozytywne podejście do klienta. Wiele firm oferuje szkolenia wstępne, które przygotowują nowych pracowników do specyfiki pracy, w tym obsługi klienta i sprzedaży. Szkolenia mogą obejmować np. techniki sprzedażowe, techniki negocjacyjne, dotyczą także procedur odpowiedzi na konkretne pytania i oczywiście oferty firmy. Kandydaci powinni również posiadać umiejętność monitorowania rynku i konkurencji, co jest niezbędne w doradztwie w zakresie usług oraz technologii. 

Ile zarabia pracownik działu obsługi klienta?

Czy praca w obsłudze klienta może się opłacać? Zgodnie z badaniem Sedlak & Sedlak 2024 mediana wynagrodzenia pracownika ds. obsługi klienta wynosi 5550 zł brutto na miesiąc. Zarobki rosną wraz z doświadczeniem i poziomem odpowiedzialności. Zwykle też więcej zarabiają opiekunowie klienta korporacyjnego / klienta biznesowego, a także osoby pracujące w języku obcym. 

Najnowsze oferty pracy dla pracownika działu obsługi klienta

Szukasz nowej pracy, która pozwoli Ci na rozwój zawodowy? Na portalu Praca.pl regularnie pojawiają się aktualne oferty pracy dla pracowników działu obsługi klienta. Oferty te są skierowane zarówno dla osób z doświadczeniem, jak i dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją karierę w obsłudze klienta. Zacznij przeglądać ogłoszenia i aplikuj!

Praca pracownik działu obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Czy do pracy w działu obsługi klienta wymagane są jakieś specjalistyczne certyfikaty?

Chociaż specjalistyczne certyfikaty nie są zwykle wymagane, posiadanie niektórych certyfikatów może być dodatkowym atutem. Przykładowo, atutem w czasie rekrutacji mogą być certyfikaty potwierdzające znajomość technik sprzedażowych, technik negocjacyjnych czy oprogramowania analitycznego.

  • Jakie są największe wyzwania pracy w obsłudze klienta?

Jeśli poszukujesz pracy jako pracownik obsługi klienta, musisz przygotować się na pracę z różnorodnymi klientami, co może niekiedy stanowić wyzwanie. Trudne może być w szczególności zachowanie profesjonalizmu i opanowania w kontakcie z tzw. trudnym klientem, a także poradzenie sobie ze stresem związanym chociażby z realizacją planów sprzedażowych bądź innych.