Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Opis stanowiska Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji w Spółce, Organizacja spotkań kadry zarządzającej – przygotowanie stosownej dokumentacji, Obsługa korespondencji wychodzącej/przychodzącej, Sporządzanie raportów, sprawozdań, prezentacji na potrzeby kadry...
Co będzie należało do Twoich zadań? Koordynowanie codziennego funkcjonowania biura – od obsługi gości i spotkań po nadzór nad zaopatrzeniem i współpracę z dostawcami. Organizacja i kontrola obiegu korespondencji, w tym sortowanie dokumentów, ewidencja faktur i ich dystrybucja....
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań dla pracowników oraz klientów....
GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU zlecenie i kontrola prac związanych z aranżacją zieleni, nasadzeniami drzew i krzewów, pielęgnacją i wycinką zieleni niskiej, planowanie i typowanie robót związanych z zagospodarowaniem i utrzymaniem zieleni, zlecenie pielęgnacji drzew, rewitalizacji...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę tymczasową pełny etat 30,50 - 32,00 zł brutto/godz.
8 dni
Opis stanowiska: Terminowe prowadzenie rozliczeń Klientów Współpraca z działem wsparcia sprzedaży (reklamacje) Rozliczenia wewnętrzne Współpraca z pozostałymi pracownikami zespołu
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie dokumentacją administracyjną floty, w tym ubezpieczenia i likwidacja szkód. Weryfikacja pracy i koordynacja zewnętrznych współpracowników. Obsługa faktur i raportowanie w systemach wewnętrznych. Utrzymanie i aktualizacja baz danych, sporządzanie raportów okresowych.
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi poprzez dostarczanie gościom usług na najwyższym poziomie; wdrażanie i koordynacja strategii sprzedaży zgodnie z polityką firmy; meldowanie i wymeldowanie gości; naliczanie należności oraz wystawianie dokumentów sprzedaży; przyjmowanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę tymczasową pełny etat 30,50 - 32,00 zł brutto/godz.
10 dni
Opis stanowiska: realizacja zadań w obszarze rozliczeń Klientów w sposób zapewniający pełne, terminowe i efektywne ich wykonanie, współpraca ze służbami wsparcia sprzedaży w zakresie obsługi reklamacji Klientów, realizacja zadań związanych ze sprawozdawczością w obszarze rozliczeń...
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
Główne Zadania: Świadczenie usług na najwyższym poziomie. Koordynacja strategii sprzedaży. Meldowanie i wymeldowanie gości. Wystawianie dokumentów sprzedaży i rozliczenia. Przyjmowanie rezerwacji przez telefon i e-mail. Budowanie relacji z klientami.