Praca Konsultant najnowsze oferty pracy

Nie znaleźliśmy ofert pracy spełniających wybrane kryteria.
Sprawdź, czy nie ma literówek we wpisanych frazach lub spróbuj bardziej ogólnego zapytania.
Nie znaleźliśmy ofert pracy spełniających wybrane kryteria.
Sprawdź, czy nie ma literówek we wpisanych frazach lub spróbuj bardziej ogólnego zapytania.
Praca konsultanta może być wykonywana w wielu różnych branżach i w ramach bardzo różnorodnych stanowisk. W branży telekomunikacyjnej konsultanci często zajmują stanowiska takie jak telefoniczny doradca klienta, konsultant infolinii, pracownik telesprzedaży czy telefoniczna konsultantka obsługi klienta z językiem obcym. Obsługa klienta na infolinii polegać może przy tym na obsłudze połączeń przychodzących i wychodzących, a konsultanci zwykle specjalizują się w jednym z tych zadań. Również firmy z sektora IT często poszukują konsultantów IT, np. konsultantów i konsultantek ds. wsparcia technicznego. Praca tych osób często polega na rozwiązywaniu problemów technicznych klientów, udzielaniu porad i instrukcji użytkowania sprzętu bądź oprogramowania. Z kolei w dziedzinie usług HR konsultanci mogą specjalizować się w rekrutacji i doradztwie, np. zajmować się szukaniem i selekcjonowaniem odpowiednich kandydatów do pracy w różnych sektorach biznesu. Miejsca pracy czekają także w branży księgowej np. jako konsultant podatkowy.
Jeśli szukasz nowej pracy, jesteś osobą charyzmatyczną, lubisz pracy z ludźmi i dodatkowo chcesz pracować zdalnie lub w wygodnej formie pracy hybrydowej, stanowisko konsultanta telefonicznego albo pracownika obsługującego czat na żywo może być dla Ciebie idealne. Sprawdź najnowsze ogłoszenia!
Konsultant zajmuje się doradzaniem w zakresie różnorodnych usług i produktów. Jeśli wykonuje pracę konsultanta telefonicznego, kontaktuje się z klientami telefonicznie. Konsultant może także odpowiadać na pytania klientów poprzez czat czy bezpośrednio w siedzibie firmy, a nawet w terenie.
Jako konsultant klienta zwykle będziesz odpowiedzialny za:
Dodatkowo, obowiązki będą obejmować na przykład przygotowywanie raportów, uzupełnianiem baz danych klientów.
Jeśli chcesz zostać pracownikiem telefonicznej obsługi klienta, przede wszystkim musisz zadbać o swoje umiejętności komunikacyjne. W zawodzie tym liczy się doskonała dykcja, a także charyzma, łatwość formułowania myśli, dar przekonywania. Warto także wykonać szkolenia z technik sprzedażowych i technik negocjacyjnych.
Pracodawcy zwykle nie wymagają konkretnego wykształcenia ani certyfikatów. Niemniej, te ostatnie mogą być atutem w przypadku ubiegania się o pracę z językiem obcym.
Najczęściej pracownicy prowadzą szkolenia wstępne dla pracowników call center czy customer service, które wprowadzają w tajniki obsługi infolinii zgodnie ze standardami danej firmy.
Konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta zarabia około 5 tys. zł brutto miesięcznie (mediana zarobków wg Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń). Płace uzależnione są między innymi od branży, ale i poziomu stanowiska oraz stażu pracy.
Zaaplikuj na takie stanowiska jak konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta, pracownik sprzedaży telefonicznej, konsultantka infolinii, konsultant telefoniczny ds. technicznych czy specjalista ds. obsługi klientów biznesowych. Zacznij przeglądać nowe oferty i wyślij swoje zgłoszenie!
W większości przypadków specjalne certyfikaty nie są wymagane do wykonywania pracy jako konsultant, ale posiadanie ich może być niekiedy sporym atutem, szczególnie w specjalistycznych branżach, takich jak finanse czy IT.
Główne wyzwania związane doradzaniem klientom lub rozwiązywaniem ich problemów w czasie sprzedaży produktów i usług polegają na umiejętności zyskania zaufania klienta, umiejętności kreatywnego rozwiązywania problemów. Dużym wyzwaniem może być presja czasu oraz presja związana z realizacją celów sprzedażowych bądź innych. Trudność może stanowić również zarządzanie wieloma zadaniami na raz.