Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Uczestnictwo w 6-tygodniowym szkoleniu wprowadzającym; Obsługa przychodzących połączeń klientów; Rozwiązywanie problemów technicznych oraz usterek produktów; Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów; Dokumentowanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procesami;
Opis stanowiska: Pełna opieka nad klientem (przyjmowanie zleceń, weryfikacja zleceń, sporządzanie sprawozdań, fakturowanie zamówień, weryfikacja poprawności danych w złożonym zleceniu, opieka reklamacyjna, opieka merytoryczna). Kontakt telefoniczny, mailowy oraz czasami również poprzez...
Opis stanowiska: Pełna opieka nad klientem (przyjmowanie zleceń, weryfikacja zleceń, sporządzanie sprawozdań, fakturowanie zamówień, weryfikacja poprawności danych w złożonym zleceniu, opieka reklamacyjna, opieka merytoryczna). Kontakt telefoniczny, mailowy oraz czasami również poprzez...
Opis stanowiska: Pełna opieka nad klientem (przyjmowanie zleceń, weryfikacja zleceń, sporządzanie sprawozdań, fakturowanie zamówień, weryfikacja poprawności danych w złożonym zleceniu, opieka reklamacyjna, opieka merytoryczna). Kontakt telefoniczny, mailowy oraz czasami również poprzez...
Opis stanowiska: Pełna opieka nad klientem (przyjmowanie zleceń, weryfikacja zleceń, sporządzanie sprawozdań, fakturowanie zamówień, weryfikacja poprawności danych w złożonym zleceniu, opieka reklamacyjna, opieka merytoryczna). Kontakt telefoniczny, mailowy oraz czasami również poprzez...
Twój zakres obowiązków: Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek...
Opis stanowiska pracy / zadania: Zbieranie danych dot. zamówień klientów i przekazywanie ich do odpowiednich działów firmy. Monitorowanie i obsługa zamówień klientów. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Przygotowywanie zestawień, prezentacji i dokumentów dla Klienta w...
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem; przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;