Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami i aktywną sprzedaż produktów hipotecznych; realizacja celów sprzedażowych; kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsług;
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: sprzedaż kredytów, pożyczek, kart i innych produktów finansowych, rozmowy sprzedażowe, doradztwo, sporządzanie niezbędnej dokumentacji, transakcje gotówkowe i bezgotówkowe.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem;
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
11 dni
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów również poza Oddziałem (w terenie)
Na co dzień w pracy: Wspierasz klientów w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, ubezpieczenia) Przygotowujesz dokumenty; Przeprowadzasz proces obsługi kredytu, zgodnie z wytycznymi instytucji współpracujących i nadzorujących;
Na co dzień w pracy: Wspierasz Klientów (mikroprzedsiębiorców, Klientów indywidualnych) w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, leasingu, faktoringu, innych produktów dedykowanych obszarowi) Samodzielnie realizujesz założone cele sprzedażowe; Przeprowadzasz...
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;
Aktywnej sprzedaży produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieraniu klientów w codziennym bankowaniu; Telefonicznej obsłudze klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowaniu długotrwałych...