Praca.pl Praca Podkarpackie
Asystent Klienta

Praca Asystent Klienta podkarpackie

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Mitarbeiter im Customer Care Center m/w/d

    SIGVARIS AG   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Wir bieten derzeit eine einzigartige Gelegenheit: eine Position im Home Office mit einem Beschäftigungsgrad von 50 % bis 100 %. Es besteht auch die Möglichkeit, in einem Jobsharing-Modell zu arbeiten. Der Arbeitsbeginn ist so bald wie möglich vorgesehen. Von den Bewerbern wird erwartet, dass sie...
  • Agent service client m/f/d

    SIGVARIS AG   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  część etatu / pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Nous offrons actuellement une opportunité unique : une position en Home Office avec un taux d'activité de 50% à 100%. Il est également possible de travailler en partage de poste. Le début du travail est prévu dès que possible. Il est attendu des candidats qu'ils participent régulièrement à...
  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    13 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa zamówień, realizowana zdalnie. Kompetentna pierwsza linia kontaktu dla klientów w branży medycznej, Zarządzanie zapytaniami klientów telefonicznie i mailowo. Obsługa zwrotów i reklamacji. Wsparcie klientów w portalu biznesowym.