Praca.pl Praca Mazowieckie
Asystent Biura Handlowego

Praca Asystent Biura Handlowego mazowieckie

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Asystent serwisu posprzedażowego

    Doradztwo i Księgowość" mgr inż. Agnieszka Bambejca   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / o dzieło / o pracę tymczasową  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Obowiązki zawodowe Zapewniamy wsparcie posprzedażowe klientom oraz odpowiadamy na pytania związane z rachunkowością, księgowością i doradztwem podatkowym. Śledź opinie klientów, aby mieć pewność, że wszystkie problemy zostaną rozwiązane szybko i skutecznie. Pomaganie klientom w...
  • Asystent / Asystentka ds. importu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opracowanie i skierowanie zapytań ofertowych do kontrahentów zagranicznych w zakresie zakupu produktów do portfolio MPM. Współpraca w zakresie procedury kontraktowej pod kątem uzyskania najlepszych warunków handlowych. Realizacja kontraktów importowych poprzez: współpraca w zakresie...
  • Asystent / Asystentka Działu Eksportu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Przyjmowanie i realizowanie zamówień Planowanie i koordynowanie dostaw do klientów Aktualizacja bazy danych klientów Prowadzenie korespondencji z klientami Kompletowanie dokumentacji dostaw towaru do klientów
  • Asystent działu sprzedaży i marketingu

    DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: Codzienne wsparcie dla zespołu sprzedaży i marketingu; Tworzenie prezentacji i raportów (PowerPoint, Excel, Word); Koordynowanie badań satysfakcji klientów (CXM/NPS); Rejestracja na konferencje branżowe; Współpraca przy kampaniach marketingowych i zadaniach administracyjnych;...