Praca Area Manager dolnośląskie

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Kierownik / Kierowniczka Mikroregionu D2D

    T-Mobile Polska S.A.   Wrocław    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    21 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Codzienna praca z zespołem sprzedaży D2D (door to door) w terenie; Aktywne pozyskiwanie Sprzedawców do Rozwoju Regionu Mikroregionu; Prowadzenie rekrutacji; Wdrażenie nowych Sprzedawców, m.in. zaangażowanie w szkolenia nowych Sprzedawców; Praca nad...
  • Kierownik przedstawicieli handlowych

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Wrocław    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Obowiązki: Kierowanie i nadzorowanie zespołu przedstawicieli handlowych i merchandisingowych; Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży w celu osiągnięcia i przekroczenia celów; Optymalizacja rozmieszczenia produktów, poziomów zapasów i ekspozycji promocyjnych w sklepie; Analizowanie...
  • Kierownik ds. Rozwoju Sprzedaży Regionalnej

    I3 ENGINEERING EU Sp. z O.O.   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Realizacja planów sprzedażowych: Dążenie do osiągania i przekraczania celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrej relacji z obecnymi klientami. Zarządzanie kontaktami: Budowanie trwałych relacji z klientami, dostosowywanie ofert do ich potrzeb oraz...
  • Regionalny Kierownik Sprzedaży

    I3 ENGINEERING EU Sp. z O.O.   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Jako Regionalny Kierownik Sprzedaży będziesz odpowiedzialny za zwiększenie sprzedaży oraz rozwijanie relacji z klientami w swoim przypisanym regionie. Twoim celem będzie osiąganie ustalonych celów sprzedażowych, zwiększanie udziału w rynku oraz promowanie produktów i usług firmy....