młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalnym, Wprowadzenie faktur i wyciągów do systemu, Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności, Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne, Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów, Wsparcie w...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przygotowywanie pism, sprawozdań i opracowań, zarządzeń, przekazywanie niezbędnych informacji poszczególnym jednostkom organizacyjnym firmy w celu sprawnego ich działania, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, skanowanie i segregowanie dokumentów,...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
5 dni
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Współpraca ze specjalistami ds. księgowości w zakresie: Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych, Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP, Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową.
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Obowiązki: Przygotowywanie dokumentacji, sprawozdań i zarządzeń. Zarządzanie przepływem informacji i dokumentów w firmie. Obsługa korespondencji i dokumentów, w tym skanowanie i segregacja. Wsparcie działu księgowości i obsługa klientów.