Praca.pl Praca
specjalista specjalistka ds pozyskiwania klientow b2b

Praca specjalista specjalistka ds pozyskiwania klientow b2b

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Obsługi Firm

    T-Mobile Polska   Bydgoszcz, ul. Gdańska 35    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Realizacja procesów i podejmowanie działań sprzedażowych, w tym aktywne pozyskiwanie oraz utrzymanie klientów biznesowych. Obsługa Klientów biznesowych zgodnie z obowiązującymi standardami oraz procesami. Udział w projektach dotyczących procesów...
  • Przedstawiciel Handlowy / Junior Key Account Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75c    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Zarządzanie relacjami z klientami, zapewnienie wsparcia oraz doradztwa w zakresie wyboru produktów. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w sieciach handlowych. Rozwój sieci partnerskiej, pozyskiwanie nowych partnerów oraz obsługa kluczowych...
  • Specjalista ds. Sprzedaży - B2B (Mierniki telekomunikacyjne)

    Interlab Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Kogo szukamy? Poszukujemy osób z predyspozycjami handlowymi i doświadczeniem w handlu B2B, potrafiących łatwo nawiązywać kontakty oraz posiadających zmysł techniczny. Osób, nie bojących się nowych technologii, posiadających zdolność samodzielnego poszukiwania i przyswajania wiedzy,...
  • Przedstawiciel Handlowy / Junior Key Account Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75c    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    11 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie relacjami z klientami i doradztwo produktowe. Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych. Rozwój sieci partnerskiej i obsługa kluczowych klientów. Realizacja celów sprzedażowych. Optymalizacja prezentacji produktów w punktach sprzedaży. Monitorowanie...