tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
Overview The main goal of all teams involved in US broking is to advise our clients on the best group healthcare insurance offered by medical vendors on the market, in cooperation with our US teams. Based on the received documentation concerning different insurance options available, we analyze and...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
TWOJE ZADANIA Analiza architektury rozwiązań informatycznych pod kątem ich bezpieczeństwa; Przeprowadzenie hardeningu oprogramowania; Implementacja i analiza skanów bezpieczeństwa IT; Dbanie o wysoką jakość SSDLC; Zarządzanie oraz administrowanie systemami cyberbezpieczeństwa;...
Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w Polsce Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: zarządzanie bazami danych i nadzór nad ich prawidłowym funkcjonowaniem, analizowanie efektywnego i prawidłowego działania baz danych, rozwiązywanie bieżących problemów z...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Dla naszego Klienta, Shared Services Center zlokalizowanego w Krakowie obecnie poszukujemy doświadczonych Kandydatów na stanowisko:
RtR Process Owner
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: RTR/JP
Zadania:
doskonalenie, optymalizacja procesów RtR w wyznaczonym regionie,
ujednolicanie procesów,
dbanie o dostarczenie wysokiej jakości usług zgodnie z założeniami,
nadzór nad projektem transformacji struktur globalnych,
prowadzenie projektu wdrożenia nowego systemu IT,
kontakt z Klientami wewnętrznymi oraz zespołami w SSC.
Wymagania:
min. 8 lat doświadczenia w procesach RtR,
umiejętność prowadzenia złożonych projektów w strukturze globalnej,
wiedza z zakresu systemów ERP, mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów wdrożenia/ doskonalenia systemów,
doświadczenie w kontakcie z wymagającymi Klientami,
zdolności przywódcze, umiejętność motywowania,
umiejętność komunikacji, prezentacji oraz skutecznych negocjacji,
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
Overview The main goal of all teams involved in US broking is to advise our clients on the best group healthcare insurance offered by medical vendors on the market, in cooperation with our US teams. Based on the received documentation concerning different insurance options available, we analyze and...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
TWOJE ZADANIA Analiza architektury rozwiązań informatycznych pod kątem ich bezpieczeństwa; Przeprowadzenie hardeningu oprogramowania; Implementacja i analiza skanów bezpieczeństwa IT; Dbanie o wysoką jakość SSDLC; Zarządzanie oraz administrowanie systemami cyberbezpieczeństwa;...
Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w Polsce Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: zarządzanie bazami danych i nadzór nad ich prawidłowym funkcjonowaniem, analizowanie efektywnego i prawidłowego działania baz danych, rozwiązywanie bieżących problemów z...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...