Mercure Krakow Old Town
W swojej pracy będziesz pełnił funkcję lidera, prowadząc efektywne działania operacyjne pionu hotelowego, zarówno od strony finansowej, jak i zadowolenia naszych gości oraz pracowników. Poprzez swoją pasję, zaangażowanie i doświadczenie będziesz inspirował i prowadził do sukcesu ponad 30-osobowy zespół działu recepcji oraz obsługi pięter flagowego hotelu marki Mercure, położonego w samym sercu Krakowa. Będziesz mentorem, motywatorem i iskrą, która rozpali ich potencjał, a także sercem naszych operacji, nawigując dobrze działające procesy oraz perfekcyjne doświadczenia gości. Będziesz wdrażał nowe inicjatywy, zamieniając pobyty gości w historie, które będą chcieli opowiadać. Będziesz widoczny, dbając o to, aby każdy gość oraz członek zespołu czuł się mile widziany, doceniony i zadbany. Poprzez swój perfekcjonizm i zorientowanie na detale będziesz dbał o najwyższy komfort naszych 198 pokoi i apartamentów, współpracując z działem technicznym oraz kierownikami pozostałych działów hotelu. Będziesz wspierał dyrekcję multi-site w realizacji celów organizacji i pielęgnował pozycję lidera hotelu na rynku.
- Jesteś charyzmatycznym liderem, który przewodzi zespołowi, efektywnie się komunikuje i motywuje.
- Potrafisz umiejętnie zarządzać różnorodną i wielopokoleniową grupą pracowników.
- Jesteś kreatywny, a hotelarstwo jest twoją pasją.
- Trendy segmentu premium nie są Ci obce, jesteś skrupulatny i zorientowany na detale.
- Posiadasz umiejętności w zakresie planowania, zarządzania i organizacji pracy własnej oraz zespołu.
- Samodzielnie rozwiązujesz napotykane wyzwania i podejmujesz trafne decyzje.
- Masz kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu recepcją lub działem obsługi pięter w hotelu minimum 4-gwiazdkowym.
- Posiadasz umiejętności analizy oraz interpretacji danych i wskaźników.
- Biegle posługujesz się językiem polskim i angielskim.
- Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z przebojowym i zgranym zespołem w największej sieci hotelowej.
- Będziemy Cię wspierać w dalszym rozwoju poprzez szkolenia i projekty.
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
- Premie półroczne oraz konkursy pracownicze.
- Prywatną opiekę medyczną w Medicover i kartę Multisport.
- Wspólne wyjścia integracyjne i celebracje uroczystości.
- Bezpłatne posiłki w czasie pracy.
- Dofinansowanie do wypoczynku i świadczenia świąteczne.
- Zniżki w hotelach i restauracjach sieci na całym świecie.
- Program poleceń pracowniczych – jeśli zatrudnimy kogoś, kogo polecisz, wynagrodzimy Ci to finansowo.
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.