ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Risk Support Assistant
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Wsparcie administracyjne zespołu odpowiedzialnego za obsługę nowych Klientów w pozyskiwaniu informacji mających na celu uniknięcia ryzyka konfliktu interesów obsługiwanych klientów.
- Wsparcie procesów w zakresie: kontrolowania terminów realizacji usługi, zamykania okresów, archiwizacji danych, zarządzania danymi, pisania raportów
- Współodpowiedzialność za wybór klientów i nowych zleceń będący kluczowym elementem utrzymania najwyższych standardów, wiarygodności i reputacji Firmy
- Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów biznesowych
- Kontrola jakości pracy
- Bieżące raportowanie do Team Leadera
- Wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów) w obszarze: Administracja, Ekonomia, Finanse, Księgowość
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (głównie program Excel)
- Zainteresowanie pracą w środowisku SSC
- Zorientowanie na jakość oraz szczegóły
- Umiejętność pracy zespołowej
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
- Wysoka kultura organizacyjna pracodawcy I dbałość o pracowników
- Możliwość uczestnictwa w rozwijającym się środowisku Shared Service Centre
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Dogodna lokalizacja w centrum Warszawy (koło Dworca Centralnego)