Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Kontroler HR

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Dołącz do Medicover jako Starszy Kontroler HR i rozwijaj swoje umiejętności! Jesteś doświadczonym specjalistą w obszarze HR i finansów? Chcesz wykorzystać swoje umiejętności, aby wpłynąć na przyszłość opieki zdrowotnej? Dołącz do Medicover Polska jako Starszy Kontroler HR! Twoje...
  • Administrator ds. czasu pracy

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Sulechów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków Planowanie czasu pracy, sporządzanie harmonogramów, zgodnie z przepisami prawa; Bieżące monitorowanie danych w systemie RCP dotyczących czasu pracy oraz jego rozliczanie; Stała praca nad wzrostem wydajności organizacji poprzez proponowanie najbardziej efektywnych,...
  • HR Product Owner

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    About the department The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland, in Global HR Support Department. We support globally the People & Culture Community in HR systems, processes, projects, administration and reporting area. On daily basis we collaborate with our colleagues...
  • HR Admin Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    About the department The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland, in Global HR Support Department. We support globally the HR Community in processes, projects, administration and reporting area. On daily basis we collaborate with our colleagues around the world, supporting...
  • Młodszy Specjalista ds. HR

    Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Opis stanowiska Zarządzanie umowami, danych kadrowych i zajęciami komorniczymi; Administrowanie świadczeniami pracowniczymi i kontakt z dostawcami; Tworzenie raportów, analiz i prezentacji; Optymalizacja procedur kadrowych; Współpraca z zespołami i kierownictwem; Wsparcie w projektach HR;
  • Specjalista ds. Administracji Personalnej

    Holcim Polska S.A   Piechcin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kompleksowe prowadzenie procesów kadrowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi: przygotowywanie i obieg dokumentów, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja. Wprowadzanie danych pracowników do programu...
  • Specjalista ds. Administracji Personalnej

    Holcim Polska S.A   Małogoszcz    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kompleksowe prowadzenie procesów kadrowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi: przygotowywanie i obieg dokumentów, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja. Wprowadzanie danych pracowników do programu...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Administrator w Dziale HR Warszawa
Rewards & Mobility Administration Expert

Rewards & Mobility Administration Expert

Warszawa
praca stacjonarna
1485 dni temu


JTI Poland
is part of Japan Tobacco International, a leading international tobacco company. We operate in 130 countries, employ over 45,000 people worldwide and our product portfolio includes world-renowned brands such as Camel, LD, Winston and Logic, available on the Polish market.


In Poland, we employ over 2,300 employees and we are the 3rd player in the tobacco industry. Since the beginning of JTI’s operations in Poland in 2007, we have been the fastest growing tobacco company: our market share has more than quadrupled and our production volume has grown more than 10 times.


But our business, isn’t just business. Our business is our people. Their talent. Their potential. We believe when they’re free to be themselves, grow, travel and develop, amazing things can happen for our business. That’s why since 11 years JTI is one of the Top Employers in Poland, in 2020 being ranked number one for the second year in a row.

Rewards & Mobility Administration Expert
Location: Warsaw
Nr ref.: 35547

This is a great opportunity to be a part of exciting project and drive transformation in the Company to ensure that internal customers around the world are getting the Best-in-class level of service.

 

Our offer includes 
  • Ambitious goal to set up the new Global Business Center
  • Working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • Flexible working conditions, attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, modern office in a convenient location
Your responsibilities:

 

You will be primarily responsible for efficient delivery of Compensation and Benefits administration services to all stakeholders (entities, regions, HQ, employees, as well as supporting and administering the life-cycle of JTI mobile employees, such as International Assignees, Short-Term and Project Assignees within their area of responsibility in a timely and quality manner according to the SLA standards, particularly:

Mobility:

  • Administrative support to International, Short-term and Project Assignees
  • Administration of Benefit plans related to IA, STA and Project Assignees
  • Support of data entry to local payroll and supporting systems
  • Coordinate the process of employee relocation to Poland
  • Verification of work and residence permits

Compensation administration:

  • Annual Salary Review: cycles setup and coordination
  • Short-term incentives administration (both Corporate and Local) in compensation platform, SAP HR  and Local payroll systems.
  • Employee Share Purchase Plan (ESPP) monthly investment amounts collection, annual enrolment

Benefits administration:

  • Manage eligible employee (and his/her dependents when relevant) enrollment into various corporate/local Benefit Plans.   
  • Ensure all enrollments/changes are compliant with the relevant countries and their legislation.
  • Maintain enrollment/change/cancellation information in corporate and local systems, as well as external providers.
  • Act as liaison for payroll, benefits providers and identified 3rd part providers in the countries/entities in scope.
  • Update, change, enhance the communication of the international benefit plans, incl. the documentation on the Intranet, and ensure that all necessary forms and templates are available to employees and People & Culture community.
  • Address employee Compensation and Benefits related queries (benefit plans eligibility and enrolment/changes/cancellations; producing compensation/insurance/work permit related attestations, etc.) acting as internal Rewards advisor to employees.

Operations:

  • Act as single point of contact for compensation and benefits data/info of the countries/entities in scope to all the JTI stakeholders (People and Culture Leads, Local/Corporate Agile Pools, , Global Rewards Corporate team) to support decision making, maintain employees data, generate reports from SAP HR and other corporate and local systems for ad hoc requests
  • Shape, document, update and improve local Service Operating Procedures related to Mobility and Rewards where necessary, in order to achieve consistent and efficient core services delivery.
  • Identify opportunities to improve all in scope local Mobility, C&B processes and activities - via process elimination, standardization, simplification and automation.
  • Actively participate in corporate/local projects, identify system gaps.
You, as a professional: 
  • University degree
  • Experience in a multinational organization in a similar role
  • Fluent written and spoken English. Knowledge of additional languages is beneficial.
  • SAP HR knowledge is highly preferred
  • MS Office skills, especially Excel advanced knowledge
  • Systematic and efficient time management skills

If you have proactive and positive attitude, like to work with data and are detail oriented, you are familiar with systems and you have high attention to data quality and confidentiality-  this role will be perfect for you.

If at the same time you have knowledge and expertise in the Rewards&Mobility area,  you have good communication skills and are client orientation – you have all it takes to be successful at this role.

Join us. Join the idea.

#joinJTI
https://jobs.jti.com/
If you decide to participate in this recruitment, the administrator of your data will be JTI Polska sp.z o.o. with headquarters in Stary Gostków. Your data will be processed only to support the recruitment process in which you participate. Detailed information on the processing of your data and your rights can be found here.
 

Poznaj

JTI GBS Poland sp. z o.o.

Why is it worth joining JTI GBS Poland?

JTI GBS Poland is the global business service center. It is the largest of its kind within JTI worldwide. By the end of 2023, it will employ nearly 1000 people. The employees of the Center are responsible for supporting various areas of JTI's Group operations, including finance, marketing and sales, HR, research and development, legal and regulatory affairs, and the global supply chain.

Recruitment process

Stage zbieranie aplikacji Apply Now!
Stage rozmowa telefoniczna Telephone Call
Stage spotkanie online Online Meeting with HR
Stage spotkanie Online Meeting with Manager
Stage propozycja współpracy Offer

Podobne oferty

  • Starszy Kontroler HR

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Dołącz do Medicover jako Starszy Kontroler HR i rozwijaj swoje umiejętności! Jesteś doświadczonym specjalistą w obszarze HR i finansów? Chcesz wykorzystać swoje umiejętności, aby wpłynąć na przyszłość opieki zdrowotnej? Dołącz do Medicover Polska jako Starszy Kontroler HR! Twoje...
  • Administrator ds. czasu pracy

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Sulechów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków Planowanie czasu pracy, sporządzanie harmonogramów, zgodnie z przepisami prawa; Bieżące monitorowanie danych w systemie RCP dotyczących czasu pracy oraz jego rozliczanie; Stała praca nad wzrostem wydajności organizacji poprzez proponowanie najbardziej efektywnych,...
  • HR Product Owner

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    About the department The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland, in Global HR Support Department. We support globally the People & Culture Community in HR systems, processes, projects, administration and reporting area. On daily basis we collaborate with our colleagues...
  • HR Admin Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    About the department The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland, in Global HR Support Department. We support globally the HR Community in processes, projects, administration and reporting area. On daily basis we collaborate with our colleagues around the world, supporting...
  • Młodszy Specjalista ds. HR

    Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Opis stanowiska Zarządzanie umowami, danych kadrowych i zajęciami komorniczymi; Administrowanie świadczeniami pracowniczymi i kontakt z dostawcami; Tworzenie raportów, analiz i prezentacji; Optymalizacja procedur kadrowych; Współpraca z zespołami i kierownictwem; Wsparcie w projektach HR;
  • Specjalista ds. Administracji Personalnej

    Holcim Polska S.A   Piechcin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kompleksowe prowadzenie procesów kadrowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi: przygotowywanie i obieg dokumentów, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja. Wprowadzanie danych pracowników do programu...
  • Specjalista ds. Administracji Personalnej

    Holcim Polska S.A   Małogoszcz    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kompleksowe prowadzenie procesów kadrowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi: przygotowywanie i obieg dokumentów, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja. Wprowadzanie danych pracowników do programu...