Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Kontroler HR

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Dołącz do Medicover jako Starszy Kontroler HR i rozwijaj swoje umiejętności! Jesteś doświadczonym specjalistą w obszarze HR i finansów? Chcesz wykorzystać swoje umiejętności, aby wpłynąć na przyszłość opieki zdrowotnej? Dołącz do Medicover Polska jako Starszy Kontroler HR! Twoje...
  • Administrator ds. czasu pracy

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Sulechów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków Planowanie czasu pracy, sporządzanie harmonogramów, zgodnie z przepisami prawa; Bieżące monitorowanie danych w systemie RCP dotyczących czasu pracy oraz jego rozliczanie; Stała praca nad wzrostem wydajności organizacji poprzez proponowanie najbardziej efektywnych,...
  • HR Product Owner

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    About the department The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland, in Global HR Support Department. We support globally the People & Culture Community in HR systems, processes, projects, administration and reporting area. On daily basis we collaborate with our colleagues...
  • HR Admin Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    About the department The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland, in Global HR Support Department. We support globally the HR Community in processes, projects, administration and reporting area. On daily basis we collaborate with our colleagues around the world, supporting...
  • Młodszy Specjalista ds. HR

    Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Opis stanowiska Zarządzanie umowami, danych kadrowych i zajęciami komorniczymi; Administrowanie świadczeniami pracowniczymi i kontakt z dostawcami; Tworzenie raportów, analiz i prezentacji; Optymalizacja procedur kadrowych; Współpraca z zespołami i kierownictwem; Wsparcie w projektach HR;
  • Specjalista ds. Administracji Personalnej

    Holcim Polska S.A   Piechcin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kompleksowe prowadzenie procesów kadrowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi: przygotowywanie i obieg dokumentów, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja. Wprowadzanie danych pracowników do programu...
  • Specjalista ds. Administracji Personalnej

    Holcim Polska S.A   Małogoszcz    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kompleksowe prowadzenie procesów kadrowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi: przygotowywanie i obieg dokumentów, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja. Wprowadzanie danych pracowników do programu...
  • Specjalista ds. administracji czasu pracy

    Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 dni
    Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Pracowników w obszarze związanym z czasem pracy; Obsługa systemów kadrowo-płacowych, platformy ZUS PUE, systemu Płatnik; Przygotowywanie raportów; Archiwizacja dokumentacji związanej z czasem pracy; Obsługa benefitów pracowniczych;
Zobacz więcej ofert pracy

Rewards Administration Specialist

Warszawa
praca stacjonarna
1541 dni temu


We’re JTI, Japan Tobacco International and we believe in freedom. We think that the possibilities are limitless when you’re free to choose. In fact, we’ve spent the last 20 years innovating, creating new and better products for our consumers to choose from. It’s how we’ve grown to be present in 130 countries.

But our business isn’t just business. Our business is our people. Their talent. Their potential. We believe when they’re free to be themselves, grow, travel and develop, amazing things can happen for our business

That’s why our employees, from around the world, choose to be a part of JTI. It’s why 9 out of 10 would recommend us to a friend. And why we’ve been awarded Global Top Employer status, six years running

So when you’re ready to choose a career you’ll love, in a company you’ll love, feel free to #JoinTheIdea. 

Learn more: jti.com

 

Rewards Administration Specialist
Location: Warsaw
Nr ref.: 33089

This is a great opportunity to be a part of exciting project and drive transformation in the Company to ensure that internal customers around the world are getting the Best-in-class level of service.

 

Our offer includes:
  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up the new Global Business Center
  • Working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location
Your responsibilities:

You will be primarily responsible for efficient delivery of Compensation and Benefits administration services to all stakeholders (entities, regions, HQ, employees) in line with agreed Service Level Agreements and particularly:

  • Annual Salary Review cycles setup and coordination
  • Short-term incentives administration (both Corporate and Local) in compensation platform, SAP HR  and Local payroll systems
  • Manage employee enrolment into various corporate/local Benefit Plans 
  • Maintain enrolment/change/cancellation information in corporate and local systems, as well as external providers
  • Act as liaison for payroll, benefits providers and identified 3rd part vendors
  • Update, change, enhance the communication of the international benefit plans
  • Shape, document, update and improve local Service Operating Procedures related to compensation & benefits
  • Ensure quality of compensation and benefits data
  • Create queries and generate reports from SAP HR and other corporate and local systems 
  • Identify opportunities to improve  C&B processes and activities - via standardization, simplification and automation
You, as a professional:
  • University degree
  • 2 years’ experience in a multinational organization in a similar role- hand on knowledge and experience in the compensation and benefits area
  • Fluent written and spoken English. Knowledge of additional languages is beneficial
  • SAP HR knowledge is highly preferred
  • MS Office skills, especially Excel advanced knowledge 
  • Systematic and efficient time management skills

If you have proactive and positive attitude, like to work with data and are detail oriented, you are familiar with systems and you have high attention to data quality and confidentiality-  this role will be perfect for you.

If at the same time you have knowledge and expertise in the Compensation and benefits area, you understand the reward cycles and have previous experience working with vendors, you have good communication skills and client orientation – you have all it takes to be successful at this role.

Join us. Join the idea.

#joinJTI
https://jobs.jti.com/
If you decide to participate in this recruitment, the administrator of your data will be JTI Polska sp.z o.o. with headquarters in Stary Gostków. Your data will be processed only to support the recruitment process in which you participate. Detailed information on the processing of your data and your rights can be found here.
 

Poznaj

JTI GBS Poland sp. z o.o.

Why is it worth joining JTI GBS Poland?

JTI GBS Poland is the global business service center. It is the largest of its kind within JTI worldwide. By the end of 2023, it will employ nearly 1000 people. The employees of the Center are responsible for supporting various areas of JTI's Group operations, including finance, marketing and sales, HR, research and development, legal and regulatory affairs, and the global supply chain.

Recruitment process

Stage zbieranie aplikacji Apply Now!
Stage rozmowa telefoniczna Telephone Call
Stage spotkanie online Online Meeting with HR
Stage spotkanie Online Meeting with Manager
Stage propozycja współpracy Offer

Podobne oferty

  • Starszy Kontroler HR

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Dołącz do Medicover jako Starszy Kontroler HR i rozwijaj swoje umiejętności! Jesteś doświadczonym specjalistą w obszarze HR i finansów? Chcesz wykorzystać swoje umiejętności, aby wpłynąć na przyszłość opieki zdrowotnej? Dołącz do Medicover Polska jako Starszy Kontroler HR! Twoje...
  • Administrator ds. czasu pracy

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Sulechów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków Planowanie czasu pracy, sporządzanie harmonogramów, zgodnie z przepisami prawa; Bieżące monitorowanie danych w systemie RCP dotyczących czasu pracy oraz jego rozliczanie; Stała praca nad wzrostem wydajności organizacji poprzez proponowanie najbardziej efektywnych,...
  • HR Product Owner

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    About the department The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland, in Global HR Support Department. We support globally the People & Culture Community in HR systems, processes, projects, administration and reporting area. On daily basis we collaborate with our colleagues...
  • HR Admin Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    About the department The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland, in Global HR Support Department. We support globally the HR Community in processes, projects, administration and reporting area. On daily basis we collaborate with our colleagues around the world, supporting...
  • Młodszy Specjalista ds. HR

    Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Opis stanowiska Zarządzanie umowami, danych kadrowych i zajęciami komorniczymi; Administrowanie świadczeniami pracowniczymi i kontakt z dostawcami; Tworzenie raportów, analiz i prezentacji; Optymalizacja procedur kadrowych; Współpraca z zespołami i kierownictwem; Wsparcie w projektach HR;
  • Specjalista ds. Administracji Personalnej

    Holcim Polska S.A   Piechcin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kompleksowe prowadzenie procesów kadrowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi: przygotowywanie i obieg dokumentów, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja. Wprowadzanie danych pracowników do programu...
  • Specjalista ds. Administracji Personalnej

    Holcim Polska S.A   Małogoszcz    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kompleksowe prowadzenie procesów kadrowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi: przygotowywanie i obieg dokumentów, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja. Wprowadzanie danych pracowników do programu...
  • Specjalista ds. administracji czasu pracy

    Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 dni
    Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Pracowników w obszarze związanym z czasem pracy; Obsługa systemów kadrowo-płacowych, platformy ZUS PUE, systemu Płatnik; Przygotowywanie raportów; Archiwizacja dokumentacji związanej z czasem pracy; Obsługa benefitów pracowniczych;