Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Działu Obsługi Klienta i Kas

    Transgourmet Polska   Piaseczno, k. Warszawy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Twój zakres obowiązków: organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu...
  • Koordynator ds. Obsługi Pacjentów

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Nadzór nad pracą zespołu i zapewnienie wysokiego standardu obsługi pacjentów; Organizacja obsługi Pacjentów Premium oraz anglojęzycznych; Rozwiązywanie bieżących problemów i zarządzanie reklamacjami; Planowanie i optymalizacja pracy zespołu (grafiki, urlopy) Wsparcie rozwoju...
  • Lider zespołu

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Nadzór nad zespołem i przestrzeganiem standardów Odpowiedzialność za realizację kluczowych wskaźników KPI; Budowanie kultury otwartej komunikacji w zespole; Motywowanie i nagradzanie pracowników osiągających najlepsze wyniki; Wsparcie w procesie wdrażania nowych pracowników;
  • Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Katowice, ul. Sokolska 29    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników jakościowych, organizację obsługi Pacjentów Premium oraz Pacjentów...
  • Team Leader z j. polskim

    Foundever   Lublin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Nadzorowanie zespołu, aby wszyscy pracownicy w pełni przestrzegali wymagań bezpieczeństwa Foundever oraz klienta. Dbanie o wypełnianie przez zespół wskaźników KPI. Kultywowanie kultury otwartej komunikacji w teamie. Wynagradzanie członków zespołów,...
Zobacz więcej ofert pracy

Retail Site Support Service Manager

Kelly Services Poland Sp. z o.o.
Olsztyn
praca stacjonarna
2894 dni temu

Kelly Services, founded by William R. Kelly in 1946, is an international workforce solutions provider for customers in a variety of industries in 40 countries. Kelly Services specializes in Recruitment Projects within IT, Finance, Accounting, Multi-Lingual, Sales and Marketing, Call Center, Engineering. In addition Kelly also offers an array of Consulting and Outsourcing services. Employment Agency No: 593


Retail Site Support Service Manager

Location: Olsztyn

Responsibilities:

  • Manage a team of Customer Service Team Leaders in the end state organisation (line managers).
  • Ensure that all teams are compliant with HSSE policy
  • Key Delegations of authority from the Director O2C
  • Lead, motivate and develop team competencies and BSC capabilities
  • Hire, train, and manage team performance, create and implement objectives and development plans for direct reports
  • Ensure fundamental business processes are embedded and adhered to consistently throughout the BSC
  • Develop and maintain internal and external relationships regarding specific business issues
  • Analyse performance reports on a daily, weekly and monthly basis, interpret data to identify trends and implement operational improvement initiatives
  • Support the Director, O2C Lead and peers
  • Ensure that all processes are compliant with ISO accreditation
  • Manage deadlines and ensure that all activities that directly affect customer relationships or the output of the BSC are of the highest quality
  • Collaborate with Sales and Finance teams to ensure an efficient end to end service for the customer
  • Conduct continuous reviews and take actions to improve individual, team, and BSC performance
  • Perform work outside of normal office hours as required
  • Complete other duties as assigned

Requirements:

  • Fluent English is a must
  • 3 - 5 years experience working in a BSC environment
  • Educated to Degree standard or equivalent
  • Experience managing teams in a BSC environment, with emphasis on experience managing call-driven workloads and achieving SLA’s for fax, email and correspondence
  • High Level of IT proficiency in Microsoft packages
  • Excellent written/oral communication skills and ability to build effective working relationships
  • Proactive people management skills that facilitate others to play to their strengths
  • Strong performance management skills with experience of managing both quantitative and qualitative targets and a track record of achieving goals
  • Exceptional time management and organisation skills
  • Willingness to relocate to Hungary is a must

We offer:

  • An opportunity to work in one of the biggest shared service centres within dynamic and multinational team
  • Extensive trainings (in Poland and Hungary)
  • Attractive benefits package
  • Stable employment conditions based on full-time job contract
  • A yearly bonus based on individual performance
When applying please enclose the below statement: “I hereby authorize you to process my personal data included in my job application for the needs of the recruitment process (in accordance with the Personnel Protection Act 29.08.1997 no 133 position 883)”. Please be informed that we will contact only with selected candidates. Applications of persons with disabilities are also welcome.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Kierownik Działu Obsługi Klienta i Kas

    Transgourmet Polska   Piaseczno, k. Warszawy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Twój zakres obowiązków: organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu...
  • Koordynator ds. Obsługi Pacjentów

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Nadzór nad pracą zespołu i zapewnienie wysokiego standardu obsługi pacjentów; Organizacja obsługi Pacjentów Premium oraz anglojęzycznych; Rozwiązywanie bieżących problemów i zarządzanie reklamacjami; Planowanie i optymalizacja pracy zespołu (grafiki, urlopy) Wsparcie rozwoju...
  • Lider zespołu

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Nadzór nad zespołem i przestrzeganiem standardów Odpowiedzialność za realizację kluczowych wskaźników KPI; Budowanie kultury otwartej komunikacji w zespole; Motywowanie i nagradzanie pracowników osiągających najlepsze wyniki; Wsparcie w procesie wdrażania nowych pracowników;
  • Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Katowice, ul. Sokolska 29    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników jakościowych, organizację obsługi Pacjentów Premium oraz Pacjentów...
  • Team Leader z j. polskim

    Foundever   Lublin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Nadzorowanie zespołu, aby wszyscy pracownicy w pełni przestrzegali wymagań bezpieczeństwa Foundever oraz klienta. Dbanie o wypełnianie przez zespół wskaźników KPI. Kultywowanie kultury otwartej komunikacji w teamie. Wynagradzanie członków zespołów,...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379