Ogłoszenie numer: 1792393, z dnia 2017-10-02
Mikomax Smart Office jest polską, rodzinną firmą z 25-letnim doświadczeniem w zakresie aranżacji przestrzeni biurowych. Posiada 16 salonów w Polsce i 15 partnerów za granicą. Ma ok. 250 współpracowników w centrali i salonach. Mikomax Smart Office to ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy. Firma tworzy biura dostosowane do potrzeb, specyfiki, kultury organizacyjnej, charakteru działań swoich klientów oraz do celu, który chcą osiągnąć. Oferta Mikomax Smart Office skierowana jest zarówno do dużych jak i małych firm. Współpracuje m.in. z sektorem usług dla biznesu, telekomunikacji, consultingowym, transportowym i publicznym. Proponuje też usługi wspierające projekt, od procesu rozpoczęcia współpracy po realizację rozwiązań, np. projektowanie przestrzeni pracy, transport i montaż, czy szkolenia z zasad ergonomii. Otrzymała wiele branżowych i biznesowych wyróżnień, m.in. trzykrotnie została Gazelą Biznesu, otrzymała nagrodę Diament Meblarstwa oraz Dobra Forma. Firma jest Partnerem Strategicznym organizacji biznesowych takich, jak Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL), New Ways of Working (NewWOW) oraz International Facility Management Association (IFMA).
Researcher
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska
Warto być z nami, bo:
- Budujemy firmę rodzinną, dla której ważni są ludzi i wartości jakimi się kierują,
- Jesteśmy polską firmą z ponad 26-letnim doświadczeniem w zakresie dopasowywania przestrzeni biurowych do organizacji,
- Nasza firma codziennie tworzy biura dostosowane do potrzeb, specyfiki, kultury organizacyjnej, charakteru działań swoich klientów oraz do celu, który chcą osiągnąć,
- Wykorzystujemy wiedzę w zakresie m.in. efektywności, organizacji pracy, HR, ergonomii
i akustyki, - Realizujemy różnorodne projekty kompleksowego wyposażenia wnętrz biurowych, zarówno dla klientów krajowych jak i w środowisku międzynarodowym.
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- Pozyskiwanie informacji o planowanych inwestycjach biurowych (kontrola bazy inwestycji, wyszukiwanie informacji w Internecie i prasie),
- Monitorowanie inwestycji na różnych etapach budowy,
- Nawiązywanie i budowanie długotrwałych relacji z inwestorami, architektami i innymi uczestnikami inwestycji,
- Umawianie i uczestnictwo w spotkaniach na początkowych etapach projektów,
- Poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży,
- Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Działu Kontraktów i KAM.
Wymagania
- Znajomość jęz. angielskiego,
- Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej, telefonicznej obsłudze klienta, w pracy jako konsultant,
- Łatwość w nawiązywania kontaktu przez telefon,
- Dociekliwość, duża samodzielność i wytrwałość w działaniu,
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz radzenia sobie z problemami na pozór nierozwiązywalnymi,
- Optymizm i zaangażowanie,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Znajomość branży inwestycyjnej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej (zobacz, gdzie możesz pracować: https://www.youtube.com/watch?v=tNgBjW5fyy8),
- Stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasz opatentowany produkt Stand Up: https://youtu.be/1WcT1yk92oU),
- Umowę o pracę lub inną elastyczną formę zatrudnienia jeśli takie będą Twoje oczekiwania,
- Przyjazną atmosferę pracy oraz bezpośrednie relacje z przełożonymi,
- Rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji pracownika.