Praca w terenie, bezpośredni kontakt z Klientem;
Aktywne pozyskiwanie Klientów, promowanie oferty i marki firmy;
Realizacja celów sprzedażowych, oferowanie innowacyjnych usług telekomunikacyjnych;
Umiejętne reagowanie na zdiagnozowane potrzeby i skuteczne doradztwo;
Przeprowadzanie wywiadów, inwentaryzowanie wykorzystanych rozwiązań technologicznych;
Przedsiębiorczość, otwartość na wyzwania, komunikatywność;
Motywacja do pracy i zaangażowanie w realizację postawionych celów;
Ambicja do poszerzania wiedzy z zakresu nowych technologii telekomunikacyjnych;
Podstawowa znajomość obsługi komputera;
Doświadczenie w sprzedaży oraz w budowaniu relacji z Klientami będzie atutem;
Samodzielne działanie oraz praca w elastycznych godzinach;
Wysokie prowizje, wypłacane zgodnie z przejrzystym systemem wynagradzania;
Certyfikacje, szkolenia i rozwój zawodowy u lidera rynku telekomunikacyjnego.