Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektów

    Asseco Data Systems S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    21 godz.
    Zadania: samodzielne kierowanie projektem/ami wdrożeniowym/mi u klienta zewnętrznego i wewnętrznego, koordynowanie i inspirowanie działania zespołów projektowych, odpowiedzialność za postęp merytoryczny i czasowy (harmonogram) projektu, odpowiedzialność za budżet projektu, prowadzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fitness Platinium   Kraków, ul. Juliusza Lea 116    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
  • Global Benefits Analyst with Swedish

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Overview of the role Global Benefits Analyst is a member of Expat Team, a part of larger Global Benefits Team in Krakow. Expat Team focuses on providing services to clients seeking risk and health insurance for their employees that are working outside their country of residence. In our Team, Global...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - English Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Zobacz więcej ofert pracy

Reporting & planning manager

Tesco Polska Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
1465 dni temu

Tesco Polska to lider nowoczesnego handlu

chcesz być częścią naszego zespołu i razem

z nami tworzyć przyjazne miejsce pracy?

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:


Reporting & planning manager

Miejsce pracy: Kraków

Nr Ref.: /1/2020/DD

Job summary:

I deliver efficient, business-insightful management reporting and forecasting, and manage the annual planning process for the P&L and Cash.  
I highlight Risks & Opportunities, understanding the key drivers of performance through which I support the business in delivering their goals.


Accountabilities:

- Following our Business Code of Conduct and always acting with integrity and due diligence.
- Lead & manage the month end close process for the business, coordinating finance teams with respect to targets, risks and opportunities, understanding the key drivers of performance and providing insight that helps drive decision making.
- Lead & manage the forecast process, working with the finance team to ensure business assumptions & initiatives are reflected in the final forecast.
- Lead & manage the planning process, coordinating finance teams, understanding the key budget building blocks, preparing budget summaries for Head of Finance / Business MD and supervising the preparation of detailed Budgets for the business.
- Build and interpret insightful analysis on performance that includes actionable insights, highlighting potential upcoming risks and opportunities.
- Supervise the reporting of key KPIs.
- Support and monitor the implementation of corrective actions.
- Developing, maintaining and augmenting my analytical skills to support the financial analysis requirements of the business.
- Participate in External Audit and Financial Control self-assessment processes.
- Continually strive to simplify processes and eliminate non-value added touch points, encouraging the sharing of best practice.
Skills Relevant for This Job:
  • Empathy
  • Collaboration
  • Resilience
  • Responsiveness
  • Innovation
Other required skills:
  • Financial Analysis & Insight
  • Financial Planning, Budgeting & Forecasting
  • Commercial Awareness
  • Decision Making
  • Communicating with impact to senior leadership

Experience Relevant for This Job:
Education: University degree
Professional experience: 5 years
Required English level: Advanced (C1)


Other required experience:
  • Managing large scale budgets
  • Engaging and working with senior business stakeholders
  • Strong operational discipline
  • Ability to work against tight timelines

What we offer:
  • A dynamic and interesting job in an established and reliable company
  • A wide variety of training opportunities and professional development programmes
  • Opportunities for dynamic professional growth through interesting and challenging tasks
  • An employment contract
  • Free private health care with easy access to medical specialists
  • A 10% discount on each shopping at Tesco for employees with at least six months of experience as part of the Clubcard customer programme
  • Additional benefits (Christmas vouchers, occasional vouchers, e.g. at the start of the school year)

Twoje zgłoszenie dotrze do nas najszybciej

jeśli wypełnisz formularz on-line na stronie www.kariera.tesco.pl

Termin nadsyłania podań upływa 2021-01-16

Zobacz Nasz Profil Pracodawcy
 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektów

    Asseco Data Systems S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    21 godz.
    Zadania: samodzielne kierowanie projektem/ami wdrożeniowym/mi u klienta zewnętrznego i wewnętrznego, koordynowanie i inspirowanie działania zespołów projektowych, odpowiedzialność za postęp merytoryczny i czasowy (harmonogram) projektu, odpowiedzialność za budżet projektu, prowadzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fitness Platinium   Kraków, ul. Juliusza Lea 116    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
  • Global Benefits Analyst with Swedish

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Overview of the role Global Benefits Analyst is a member of Expat Team, a part of larger Global Benefits Team in Krakow. Expat Team focuses on providing services to clients seeking risk and health insurance for their employees that are working outside their country of residence. In our Team, Global...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - English Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...