TOUCH POINT Sp. z o.o. jest firmą konsultingową, specjalizującą się w outsourcingu personelu, rekrutacji, merchandisingu oraz wspieraniu budowania systemów dystrybucji.
Obecnie dla naszego Klienta z branży telekomunikacyjnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Regionalny Przedstawiciel Handlowy
Lokalizacja: Kraków
Jeżeli jesteś osobą ambitną, samodzielną oraz kreatywną, nie boisz się wyzwań,
lubisz pracę z ludźmi, a wreszcie jeżeli jesteś spragniony sukcesu
i zdeterminowany w dążeniu do celu,
Zadania:
- Profesjonalna obsługa Klientów.
- Doradzanie Klientom w wyborze odpowiednich produktów oraz akcesoriów.
- Pomoc w budowaniu społeczności lojalnych Klientów firmy.
- Aktywne wspieranie sprzedaży produktów.
- Utrzymywanie wizualnych standardów ekspozycji produktów.
- Monitorowanie stanu zapasów produktów.
- Szerzenie wiedzy o produktach wśród Współpracowników i Klientów.
- Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Wymagania:
- Doświadczenie 2-3 lata w branży telekomunikacyjnej.
- Doświadczenie w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego.
- Umiejętność, słuchania, prezentacji i negocjacji.
- Doskonała komunikacja zarówno werbalna jak i pisemna.
- Optymizm i entuzjazm do pracy.
- Wykształcenie minimum średnie.
Nasz Klient zapewnia:
- Praca na rzecz renomowanej firmy.
- Szkolenie produktowe przygotowujące do pracy.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Możliwość rozwoju oraz awansu.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.