Nasz klient to skandynawska firma o wysokiej kulturze organizacyjnej, lider w swojej branży, istniejąca od ponad 100 lat na rynku światowym. Firma zajmuje się produkcją oraz sprzedażą wysokiej jakości urządzeń czyszczących, takich jak specjalistyczne odkurzacze , automaty szorujące, zamiatarki i szorowarki. W związku z dynamicznym rozwojem oraz zmianami strukturalnymi poszukujemy osoby na stanowisko:
Regionalny Przedstawiciel Handlowy
Nr Ref.: ASM/03/2016
Zakres obowiązków:
- Realizowanie założonej strategii firmy na podległym terenie (woj. dolnośląskie, wielkopolskie, lubuskie, opolskie lub kujawsko-pomorskie, pomorskie, zachodniopomorskie)
- Poszukiwanie nowych kontraktów sprzedażowych, praca mobilna (system pracy: 4 dni podróże służbowe + 1 dzień praca biurowa)
- Wyznaczanie i realizacja własnych zadań
- Podtrzymywanie obecnych i pozyskiwanie nowych długotrwałych relacji z Klientami w kanale sprzedaży B2B
- Sprawowanie kontroli nad dystrybucją produktów
- Umacnianie pozytywnego wizerunku firmy
- Monitorowanie nowych produktów i rozwiązań w firmach konkurencyjnych
- Współpraca z wewnętrznymi działami organizacji, tj. Front i Back Office, Service i Marketing
- Minimum 2-letnie doświadczenie w branży handlowej o podobnym profilu
- Wykształcenie minimum średnie
- Szeroko pojęta wiedza branżowa z zakresu technologii utrzymania czystości (m. in. zagadnienia związane z chemią profesjonalną, maszynami, sprzętem ręcznym)
- Doświadczenie w sprzedaży B2B oraz wysoka umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
- Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu sieciami dystrybucyjnymi
- Znajomość MS Office i programów typu CRM
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji międzynarodowej
- Wynagrodzenie podstawowe + premia kwartalna i roczna
- Dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia medycznego
- Samochód służbowy, karty paliwowe
- Niezbędne narzędzia pracy tj. telefon i laptop
- Szkolenia wprowadzające